Nee in principe ga ik weer heen als ze tekenen geeft om te gaan bevallen Ik hoop dus dat ze in de ochtend mooie kegels laat zien dan kan ik mooi heen hahaha
Ik heb aankomend weekend ook weer afspraken eigenlijk Was er zo vanuit gegaan dat ze dan toch wel al bevallen was dat ik dat wel aandurfde Maar ja heb alles al weer met een slag om de arm gemeld
ponyparadijs
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-15 19:44
Het lijkt erop dat er wat vooruitgang wordt geboekt.
Buik is wat aan het zakken.
Kont lijkt ook lang niet meer zo mooi rond
En het uier is na 2 uur land nauwelijks terug gelopen.
Zal dan toch geen 2 weken meer duren denk ik dan. Of is dat ijdele hoop?
Aurora gaat fijn. Die heeft het vreselijk naar de zin bij haar eigenaresse. Ze zijn erg gek op haar. En ze is nog steeds zo donker. Met haar verjaardag een foto gekregen en ze is nog steeds uber knap hahaha Maar ja ik ben bevooroordeeld
Heb je een pb gestuurd. Denk niet dat het aan mij is foto's van Aurora te plaatsen De eigenaresse zit ook op bokt Misschien moet ze eens een topic aan maken
Set_Elkol
Geplaatst: 20-05-15 17:58
Ja vind ik ook
Fotsy
Geplaatst: 20-05-15 18:32
aurora, is dat het soepveulen?
ze ziet er echt top uit hoor, best al een buik deze keer, hopelijk komt er een zwarte schoonheid tevoorschijn
oh en gefeli met het winnen van de dekking van don fascination, ben eigenlijk al stiekem benieuwd naar die combi
Aurora is het soep veulen inderdaad hahaha Ze heeft een behoorlijk buik dit jaar inderdaad Of we ook nog mee krijgen wat er voor veulen uit komt van Don Fascination is nog even afwachten Mocht het een zwarte merrie zij die nu geboren wordt is de kans aanwezig dat ik de merrie verkoop