Mooi buikje, ze draagt wat anders dan bij Aleeyah of niet?
Fotsy
Geplaatst: 16-08-15 16:08
Spannend we tellen mee af
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-15 21:34
Ik weet het eigenlijk niet Katja, hier een paar foto's van vorig jaar, dan kan je het zelf beoordelen. Het was vorig jaar al wel meer gezakt rond dit aantal dagen.
ik weet niet ik vind haar ronder dit jaar. niet per se dikker maar anders gevormd. Maar dat is moeilijk te zien
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-15 09:39
Katja, het is mij nog niet echt opgevallen, maar misschien komt dat ook omdat ik haar elke dag zie ofzo?
Vandaag dag 312. Mausi haar buik begint ook te zakken, al vind ik het op de foto minder duidelijk te zien dan in het echt.
Haar uier is ook weer flink vol gelopen na een nachtje op stal vanwege het rotweer, ben alleen wel benieuwd hoe het morgenochtend is als ze gewoon de nacht buiten gestaan heeft.
Fotsy
Geplaatst: 18-08-15 22:26
uier lijkt ook voller en inderdaad buikje gezakt, ze lijkt ook witter dan vorig jaar
Zo op de foto vind ik de buik echt rond en gezakt. Ziet er in combi met de uierfoto goed uit. Op stal staan doet natuurlijk ook wat, maar ik duim voor je dat het nu snel komt.
De weersvoorspelling hier zijn een paar hele mooie dagen, hopelijk bij jullie daar ook. Misschien een trigger voor Mausi om te bevallen, en mooi weer voor veullie.