Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aleeneh schreef:Jeetje Cassidy, wat is nou werkelijk het probleem?
Valkarios schreef:PS Niemand zei VOLBLOED ARABIER tegen een halfbloed Arabier... Belgisch WP en K Nederlands PN zijn idd niet dezelfden zoals een volbloed en een halfbloed ook niet dezelfden zijn...
Aleeneh schreef:Ze leggen toch heel duidelijk uit dat het geen Arabisch Volbloed is? Ze liegen er toch niet over? Het is niet alsof ze mensen verkeerde feiten voorspiegelen, het is overduidelijk gewoon een ander gebruik van de term Arabier. Ook anders dan ik hem zou gebruiken, maar om je er nou over op te gaan lopen winden lijkt me volstrekt onnodig.
Cassidy schreef:Aleeneh schreef:Jeetje Cassidy, wat is nou werkelijk het probleem?
Wat het probleem is, is dat er een sticker wordt geplakt op iets wat die sticker niet verdient.
Als ik een Fiat 500 aanbiedt is dat geen Ferrari.
Als ik een Samsung telefoon aanbiedt, is dat geen merkloze kopie.
Als ik een Arabier aanbiedt, is dat geen kruising.
Je kunt je schouders ophalen en roepen: wat is het probleem, maar ik vindt het voorspiegelen van verkeerde feiten. En als iemand geen ervaring heeft en geen kennis van zaken, zou hij/zij er zomaar in kunnen tuinen.
In dit geval is het veulen (nog) niet te koop. Zou zomaar in de toekomst anders kunnen uitpakken. |
Benoem dingen bij hun naam. Wees daar eerlijk in. Ga geen merk/ras plakken op iets wat niet aan de eisen voldoet.
Cassidy schreef:Valkarios schreef:PS Niemand zei VOLBLOED ARABIER tegen een halfbloed Arabier... Belgisch WP en K Nederlands PN zijn idd niet dezelfden zoals een volbloed en een halfbloed ook niet dezelfden zijn...
De laatste keer dat ik heb gekeken was Bokt.nl een Nederlandse website en geen Belgische website.
Dus helaas, als je als Belg op een Nederlandse website gaat plaatsen, hou je dan aan de Nederlandse regels (niet dat de Nederlanders zich er veel van aantrekken maar daar zijn het Nederlanders voor).
Aleeneh schreef:Niet vertrekken hoor Maaike, niet vanwege 1 persoon.
Begrijp ik goed trouwens dat partbreds ook bij het BAPS ingeschreven kunnen worden? Ik snap dan al een stuk beter waarom je eerder geneigd zou zijn om een halfbloed ook een arabier te noemen