Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoellaLoves schreef:Ik kom zo eventjes binnen rollen maar wat heb jij een super mooie draver !!![]()
heeft ze ook gekoerst ? mag ik vragen hoe ze heet ! en hoe ben je er opgekomen om een paint hengst er op te doen ? heb ik nog niet voorbij zien komen
sorry als ik hier overheen gelezen heb!
ironic__ schreef:JoellaLoves schreef:Ik kom zo eventjes binnen rollen maar wat heb jij een super mooie draver !!![]()
heeft ze ook gekoerst ? mag ik vragen hoe ze heet ! en hoe ben je er opgekomen om een paint hengst er op te doen ? heb ik nog niet voorbij zien komen
sorry als ik hier overheen gelezen heb!
Ze is super knap en ook erg lief, op papier heet ze Coco noir ze is de dochter van Pim Wielinga.
Ze heeft een paar keer gekoerst, is ook terug te vinden op internet.
Dravers zijn altijd mijn favoriet geweest, en dan de western sport dat is het toch wel voor mij.
De paints dan in het bijzonder.
Deze hengst leerde ik kennen, en zijn karakter is toch wel zo bijzonder goed, dat al snel de gedachten kwam om een veulen van hem te fokken.
Dit is voor mij persoonlijk de perfecte combinatie, mijn 2 favoriete rassen daar moet een super veulen uit komen
We wachten in volle spanning nog steeds verder!