Ik volg, wat een enorm gaaf vaderdier zeg!! Ben niet zo weg van Groningers maar deze heeft iets speciaals! Prachtige merrie trouwens ook, kan niet wachten tot we het resultaat van deze 2 machtige paarden te zien krijgen.
Jorinda
Geplaatst: 24-09-14 19:25
Ze ziet er goed uit joh. Ik gok een merrie, vos met 4 hoge witte benen en een bles op 28 maart.
mooi buikje, eigenaardige berekening van de kansen, het blijft echt gokken wat hengst en merrie is, dus ook gokken wat veulen zal zijn. Misschien rare opmerking maar je kan beter gokken op homo-heterozygoot door te kijken naar de veulens die al geboren zijn van die hengst uit welke merries.
En wat je nog vergeten bent, je merrie heeft sabino, het veulen kan best wel veel sabino hebben vermits ook dit erfelijk is. Spannend toch wel.
Grapjasjes12
Geplaatst: 05-10-14 20:33
Wat een geweldige hengst! En mams mag er natuurlijk ook zijn
Ik ben erg benieuwd wat eruit gaat komen. Ik vind het iig één van de betere koppels die ik op bokt voorbij heb zien komen
Ben ook erg benieuwd... Vandaag Maistro Polo gezien, die sinds gisteren bij zijn nieuwe baasjes is (mijn vriendin en haar oom)... Maar wauw, wat is dat een kanjer... Bewegingskanon en knapppp... Dus mooie nakomelingen geeft Macho in ieder geval..
Wauw, bedankt voor de reacties. Erg leuk om te lezen! We zijn alweer over de 160 dagen heen dus bijna op de helft! Ik zal deze week nog ergens wat foto's maken. Ze staat nu met deken op, dus even een momentje pakken dat ze hem af heeft daarvoor.
Voor wat de kleurkansen, ja ach, het is toch afwachten, maar je moet wat he tijdens dat lange wachten haha! Sabino heeft moeder en dit is zeker erfelijk. Vader heeft ook sabino in zijn bloedlijn dus een groooote kans op een sabino veulen (en dat zou ik ook erg leuk vinden), wat de kleur verder ook moge zijn.
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-14 18:44
Hierbij wat foto's! 168 dagen vandaag, dus we zijn over de helft!!!!
Ja haar buik groeit nu wel echt. Hij voelt ook harder aan dan die van mn andere merrie, al heeft ze jammer genoeg liever niet dat ik mijn hand onder tegen haar buik aan leg. Beweging heb ik nog niet gevoeld, dat zou nu bijna moeten komen denk ik?