Ze maakt het dus spannend. Ben benieuwd naar de foto's
polleman
Geplaatst: 19-06-14 16:28
Heb dit even gekopieerd, Zijn de regels van kraamstal-merrie kijken
Welkom op [KS-MK] Kraamstal Merries Kijken!
Motivatie en toelichting op het forum: Kraamstal Merries Kijken is bedoeld voor topics over je drachtige merries, waarin mensen kunnen meeleven met de laatste loodjes van de dracht en de geboorte. Je kunt hierin foto’s en camlinks plaatsen, er mag gegokt worden naar kleur, geslacht en geboortedatum en ook het meedenken over namen is hier toegestaan. Iedereen mag naar hartenlust meeleven en reacties plaatsen. We houden dezelfde regels aan als bij huiskamer topics, ook slowchat en 'ik volg mee' berichtjes zijn in deze topics toegestaan. Bij 100 pagina’s gaat het topic op slot en kun je verder in een vervolg topic.
Laatst bijgewerkt door polleman op 19-06-14 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt
eline1991
Geplaatst: 19-06-14 16:29
Poeh, ik lees ook al heel topic 1 mee. Hier dus maar weer!
ook even melden dat we nog steeds elke keer aanklikken om te zien of madame al wat uitgpoept heeft.. maar nee hoor nog niets, al zal het echt niet zo lang meer duren.
Kan je eens een foto nemen tussen de benen door van de uier? dus via de achterkant?
Zal ik eens doen maar daar verwacht ik nog nier veel aangezien het vanachter nog maar net een klein beetje ingezakt is, maar nog niet echt super vol zit. morgenvroeg maak ik zo ene!
ik ben er ook weer bij hoor! lees vanaf pagina 1, vorig topic. Pff, elke dag vaste prik even openen… Superspannend!
Chipke
Geplaatst: 19-06-14 17:44
Al 7 paginas met volgers ?????
Niet dat het niet mag maar een veulentje had nu toch toffer geweest!
Mss verstaat het enkel antwerps, dus hierbij een poging: wilde na maken da ge oep deruit gefloept komt? Wij zen wel allemaal kweetnihoe curieus he seg!