Ik ben benieuwd of ze drachtig is. Voor ponylief hoop ik het niet, maar ik vermoed dat er toch wat in zit. Heel jammer van de leeftijd van mama, maar dat is natuurlijk niet aan jullie te wijten. Ik vind het top dat jullie zo je best doen om duidelijkheid te krijgen!
Vandaag de dag, ben heel benieuwd .... alhoewel ik na vanmorgen al wel zeker weet. Haar staart is een wc borstel (voor haar doen), buik weer gezakt en zag het veulen op de cam vanmorgen wild te keer gaan.
Toch gaan we de scan laten doen, hopelijk weten we dan iets over formaat veulen en wanneer?
Ja ik zat dus mis...blij dat ik er nu achter kwam en niet boos de veearts belde waar hij bleef met de trailer whahaha
Filmpje van vandaag, in t eerste stukje altijd rillen, daarna sjago tegen phoebe en weer rollen, op sommige momenten zie dan ook dat dr buik wel echt mega is....sorry voor de slechte kwaliteit
Net je hele topic gelezen, ze houdt jullie in spanning zeg! Veel succes straks. Ik hoop voor haar dat ze niet drachtig is maar als ze dat wel is; dan hoop ik dat alles goed gaat!
Regelmatig zie ik op de foto's een heleboel brood liggen ! Volgens mij is brood en dan zeker als het niet heel goed gedroogd is niet echt goed voor een paard/pony. Wie weet heeft dat ook met jeuk te maken ? Heb deze wijsheid niet van mijzelf maar eens gehoord en gelezen. Onze paarden krijgen een heel enkel keertje 1 sneetje brood maar wel elke dag wat wortelen. Heel veel succes vanmiddag