Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pidoro schreef:Beste May Ling als de foto's van de hengst je niet bevallen waarom plaats je ze dan !
Je hebt trouwens nooit aan ons gevraagd of je foto's van onze dochter mocht plaatsen.
Bij deze je hebt mij erg boos gemaakt, ik was happy voor jullie en nog,maar waag het niet om onze hengst door het slijk te halen !!!.
Bij deze je krijgt geen foto's meer van ons, copieer je ze van facebook ,blokkeer ik je.
Dan weet je het bij deze.
Een zeer boze eigenaar van de hengst en de ande wel leuke pony !
pizza64 schreef:pidoro schreef:Beste May Ling als de foto's van de hengst je niet bevallen waarom plaats je ze dan !
Je hebt trouwens nooit aan ons gevraagd of je foto's van onze dochter mocht plaatsen.
Bij deze je hebt mij erg boos gemaakt, ik was happy voor jullie en nog,maar waag het niet om onze hengst door het slijk te halen !!!.
Bij deze je krijgt geen foto's meer van ons, copieer je ze van facebook ,blokkeer ik je.
Huh wat een rare reactie?? iedereen is super enthousiast over jullie mooie hengst..
Ik ben heel benieuwt wat er uit komt rollen TS!
maar bedoel vanuit TS gezien, als zij niet wist dat er copyright weggehaald was op de foto's,dan kan zij toch niet weten als zij foto's krijgt van de eigenaar,dat ze die niet mag plaatsen zonder naam vermelding etc ? pidoro schreef:Beste May Ling als de foto's van de hengst je niet bevallen waarom plaats je ze dan !
Saaams schreef:Het is vooral apart dat je iemands voornaam/achternaam openbaar zet, misschien wil de TS dit wel helemaal niet?
Ben erg benieuwd naar de verassing die eruit komt!