Een hele leuke verrassing!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: Een hele leuke verrassing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:26

ze heeft al een buikje ja

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:27

Ik volg ook!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:29

ik volg ook ben reuze benieuwd!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:32

Ik om ook even volgen, wel een aparte combi, ben benieuwd

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:32

pidoro schreef:
Beste May Ling als de foto's van de hengst je niet bevallen waarom plaats je ze dan !
Je hebt trouwens nooit aan ons gevraagd of je foto's van onze dochter mocht plaatsen.
Bij deze je hebt mij erg boos gemaakt, ik was happy voor jullie en nog,maar waag het niet om onze hengst door het slijk te halen !!!.
Bij deze je krijgt geen foto's meer van ons, copieer je ze van facebook ,blokkeer ik je.
Dan weet je het bij deze.

Een zeer boze eigenaar van de hengst en de ande wel leuke pony !

Huh wat een rare reactie?? iedereen is super enthousiast over jullie mooie hengst..

Ik ben heel benieuwt wat er uit komt rollen TS!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:34

Nou die is vast met verkeerde been uit bed gestapt :') ben benieuwt naar t veulen!

Edit: pidoro het ging volgens mij om de kwaliteit van de foto en niet om de hengst zelf ;)
Laatst bijgewerkt door girlyggirl op 07-05-14 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:36

Raar bericht. Ze zegt alleen dat het een beetje raar uitziet voor de rest zegt ze er niks over.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:36

pizza64 schreef:
pidoro schreef:
Beste May Ling als de foto's van de hengst je niet bevallen waarom plaats je ze dan !
Je hebt trouwens nooit aan ons gevraagd of je foto's van onze dochter mocht plaatsen.
Bij deze je hebt mij erg boos gemaakt, ik was happy voor jullie en nog,maar waag het niet om onze hengst door het slijk te halen !!!.
Bij deze je krijgt geen foto's meer van ons, copieer je ze van facebook ,blokkeer ik je.

Huh wat een rare reactie?? iedereen is super enthousiast over jullie mooie hengst..

Ik ben heel benieuwt wat er uit komt rollen TS!

ik kon ook nergens negativiteit hier vinden over de hengst? mooie hengst toch verder etc ?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:37

Denk dat ze blij mag zijn dat TS niet boos naar hun gegaan is. Niet iedereen doet er zo makkelijk over als een pas gekochte merrie drachtig blijkt te zijn.
Wel grappig dat iemand die copyright weg haalt het heeft over foto's plaatsen zonder toestemming.. :D

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:39

Als de copyright is weggehaald,en TS dat niet wist,plaatst zij geen foto's zonder toestemming toch? Aangezien TS niet wist dat het weggehaald was en zij deze fotos heeft ontvangen van de eigenaren?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:40

Ik doelde op dit stukje "Je hebt trouwens nooit aan ons gevraagd of je foto's van onze dochter mocht plaatsen." terwijl zij zelf bij die andere (door TS geplaatste) foto het copyright hebben weggehaald. :+

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:41

Ja snapte ik :) maar bedoel vanuit TS gezien, als zij niet wist dat er copyright weggehaald was op de foto's,dan kan zij toch niet weten als zij foto's krijgt van de eigenaar,dat ze die niet mag plaatsen zonder naam vermelding etc ?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:42

Nee, klopt.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:46

*valt topic binnen*

Allereerst; TS, superleuke verassing! Ik hoop stiekem ook op een stippelbaby. Pappa heeft erg mooie vlekjes. *volgt*

pidoro schreef:

Pidoro; volgens mij wordt hier nergens iets negatiefs over de hengst gezegd? Hij is juist erg mooi en zijn stippen zijn erg gaaf. Het is alleen raar dat iemand het copyright van de foto heeft afgehaald. Naast het feit dat het niet zo netjes is gedaan is het ook nog eens heel naar voor diegene die de foto heeft gemaakt. Die doet dit uiteraard niet voor niets er op zetten. Ik ben het eens dat soms het opzichtig plaatsen van copyright erg storend is, maar de fotograaf zal hier wel zijn/haar reden voor hebben. De foto doet nu heel nep aan, omdat de stippen op zijn flank heel duidelijk precies hetzelfde zijn als die op zijn billen!
Dit is verder geen steek naar het uiterlijk van de hengst. Hij is prachtig, juist daarom is het raar wegphotoshoppen van het copyright zo zonde.

Klaas15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:59

Bemoeien jullie je svp met jullie eigen zaken !
Dit is tussen de eigenaar van de merrie en tussen ons .

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:00

Dan moet je het zelf hier niet openbaar neerzetten _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:01

Regel dat dan ook niet hier in het topic. :n Doe het via PB of in real life...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:03

pidoro schreef:

Regel dat dan privé als je er geen commentaar op wilt,en niet in het openbaar dan kan je verwachten dat men hierop reageert. Doe het dan even via prive bericht of telefonisch.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:04

Het is vooral apart dat je iemands voornaam/achternaam openbaar zet, misschien wil de TS dit wel helemaal niet?

Ben erg benieuwd naar de verassing die eruit komt! :D

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:06

Saaams schreef:
Het is vooral apart dat je iemands voornaam/achternaam openbaar zet, misschien wil de TS dit wel helemaal niet?

Ben erg benieuwd naar de verassing die eruit komt! :D

Ben ik het ook mee eens, TS noemt geen namen,maar wel plaatst deze mevrouw haar naam openabaar,niet erg netjes. Regel het verder in privé dat is veel beter en haal de naam in het openbaar weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:08

pidoro schreef:

Sorry maar hoe oud ben je? TS zegt helemaal niks verkeerds over de hengst, enkel dat de foto raar is? Beetje rare reactie dit.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:11

Wauw, wat gezellig weer... TS heeft niks slechts over de hengst gezegd, het waren enkele Bokkers die bij de 2e foto iets opmerkten :+
Maar goed, hopelijk regelen jullie het verder via PB! :j

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:11

Inderdaad beetje rare reactie..
Super mooie hengst! Ik volg *\o/*

Huni

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:12

Ze is 44.... maar blijkbaar erg kinds.... Jammer hoor. Ik lees ook niets vervelend over de hengst. Mooi beest om te zien

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:12

Ook een beetje apart dat er 5 dagen geleden 'normaal' is gereageerd, en nu opeens dit..