Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xNoaFredje schreef:kayalover:
Gelukkig heeft ze geen last van de onderbeet, ze kan er gewoon goed mee eten etc.
Mijn ouders willen de dierenartskosten niet betalenze vinden dat de eigenaar dat zelf moet betalen. De eigenaar zegt echt alleen mar: we zien het wel, is vast een leuke verrassing.
Rambo's Dilan vind ik heel leuk!
en Rambo's Dinky ook! dankjewel
xNoaFredje schreef:Calanddra schreef:We zien t wel, is vast een leuke verrassing??
Weet deze man ook al dat de kans groot is dat er wat anders aan de hand is? Lees mijn berichten nog eens door, ook met 4/5 maanden hoor je nog niks te voelen, hoort te nog niet gevoelig te zijn op de buik en hoort de buik nog niet strak te staan.
Ja hoor leuke verrassing als ze straks doodziek.is...
Ik blijf t nog steeds jammer vinden.dat mijn berichten genegeerd worden
ik negeer je berichten niet? ik kan er níks aan doen dat de eigenaar géén dierenarts wil bellen, hij luisterd níet naar mij. Dus wat kan ik er dan nog aan doen? net zolang doordrammen totdat hij uiteindelijk zegt dat ik niet meer mag verzorgen?

Kan je niet aan de eigenaar vragen of je de dierenarts op jouw kosten mag laten komen? Scannen is niet heel duur nl en dan weet je het zeker! Vanaf de buitenkant kan je nooit met 100% zekerheid zeggen of ze drachtig zijn, zeker niet in zo'n vroeg stadium.
je kan niet aan de binnenkant kijken. Een dier kan nog zo gezond lijken, maar dat betekent niet hij ook gezond is. Elegance_ schreef:Als ik naar de foto's kijk denk ik niet dat ze drachtig is, bij 5 maanden zie je echt al wel dat ze drachtig zijn, ik denk dat deze shet gewoon een dik buikje heeftKan je niet aan de eigenaar vragen of je de dierenarts op jouw kosten mag laten komen? Scannen is niet heel duur nl en dan weet je het zeker! Vanaf de buitenkant kan je nooit met 100% zekerheid zeggen of ze drachtig zijn, zeker niet in zo'n vroeg stadium.
myk_en_shant schreef:Daar gaat bokt weer zes pagina's lang miepen over inteelt en da.
Jeej toppie bokt, een dikke duim.
Even weer ontopic.
Zolang de merrie voor de rest gezond uitziet, glimt als een spiegeltje, goed eet en drinkt, goed poept en plast. Geen verhoging heeft.
Hoef je echt geen da bij te halen.
Zodra één van deze dingen veranderen is het wel verstandig, maar aangezien zoals ik het lees niet het geval.
Bij de ene merrie zie je en merk je gelijk verandering bij dracht en bij andere merries pas aan het eind. Zo'n merrie heb ik dus, wist niet eens dat ze drachtig was.
Pas vier weken voor uitgerekende datum kwam ik er per toeval erachter.
Zoek anders even op mijn topic hellup, krijg onverwachts een cadeautje van amber ( let ook niet niet op de betweterige bokkers, zij waren heilig overtuigd dat ze koliek had. Later heb ik een vervolg topic geopend hellup koliekje is geboren) en kijk in mijn profiel.
Ook bij mij was de situatie moeder en zoon, nou er is een kerngezond veulen uitgekomen.
Shona schreef:Elegance_ schreef:Als ik naar de foto's kijk denk ik niet dat ze drachtig is, bij 5 maanden zie je echt al wel dat ze drachtig zijn, ik denk dat deze shet gewoon een dik buikje heeftKan je niet aan de eigenaar vragen of je de dierenarts op jouw kosten mag laten komen? Scannen is niet heel duur nl en dan weet je het zeker! Vanaf de buitenkant kan je nooit met 100% zekerheid zeggen of ze drachtig zijn, zeker niet in zo'n vroeg stadium.
Euh, bij 5 maanden? De meeste merries showen nog niet zo erg hoor, als ze op 5 maand zitten. Dan is de foetus nog hartstikke klein.
Elegance_ schreef:Shona schreef:Euh, bij 5 maanden? De meeste merries showen nog niet zo erg hoor, als ze op 5 maand zitten. Dan is de foetus nog hartstikke klein.
Maar je ziet vaak wel dat ze drachtig zijn, je ziet verschil tussen een dikke buik en drachtig, als ze drachtig zijn zijn ze op een "andere" plek dik als dat ze gewoon een dikke buik hebben.

myk_en_shant schreef:Daar gaat bokt weer zes pagina's lang miepen over inteelt en da.
Jeej toppie bokt, een dikke duim.
Even weer ontopic.
Zolang de merrie voor de rest gezond uitziet, glimt als een spiegeltje, goed eet en drinkt, goed poept en plast. Geen verhoging heeft.
Hoef je echt geen da bij te halen.
Zodra één van deze dingen veranderen is het wel verstandig, maar aangezien zoals ik het lees niet het geval.
Bij de ene merrie zie je en merk je gelijk verandering bij dracht en bij andere merries pas aan het eind. Zo'n merrie heb ik dus, wist niet eens dat ze drachtig was.
Pas vier weken voor uitgerekende datum kwam ik er per toeval erachter.
Zoek anders even op mijn topic hellup, krijg onverwachts een cadeautje van amber ( let ook niet niet op de betweterige bokkers, zij waren heilig overtuigd dat ze koliek had. Later heb ik een vervolg topic geopend hellup koliekje is geboren) en kijk in mijn profiel.
Ook bij mij was de situatie moeder en zoon, nou er is een kerngezond veulen uitgekomen.