Klopt Terrilover, het is heerlijk op het strand met mooi weer. Maar toch zou ik wat anders bijvoorbeeld een bos ook fijn vinden. Het strand kan je een groot deel van het jaar niet op en het is toch wel altijd het zelfde . Maar vandaag was het echt perfect het strand was mooi strak en niet zwaar, dan nog dit weer erbij
lief, wat een mooie merrie ook! ben benieuwd wat voor mooierd daar uit gaat komen!
Coloured
Geplaatst: 04-02-14 12:53
Wat een mooie merrie en ook de hengst mag er zijn! Daar gaat vast een heel mooi veulen uitkomen. Ben heeeeeel benieuwd!! Wil je het veulen zelf aanhouden of is het voor de verkoop?
Coloured het idee is om het veulen te houden en de merrie waarschijnlijk in de toekomst te verkopen. Want 2 paarden in pension structureel is wel erg duur. Maar misschien dat ze ook wel beide blijven
Heidilover in het weekend is het hier ook wel druk op het strand, maar ik heb het voordeel dat ik vaak in het weekend werk en dan door de weeks vrij ben.
Ik ben ook erg benieuwd wat ze ervan maakt, ik ben al een lijstje van namen aan het maken en het duurt nog wel een tijdje...
Vannacht gedroomd dat het veulen was geboren, een panterbont merrieveulen net iets donkerder dan Stippel. Stippel en het veulen waren samen over de wei aan het rennen
Donkere benen en hals zouden opzich wel handiger zijn kwa wassen . Merrie lijkt mij wat praktischer, dan een hengst veulen. Maar ik rij nu met Pedro en vind de uitstraling van een hengst wel heel stoer/meer uitstraling, al is het wel lastig om de omstandigheden te creëren om een hengst hengst te houden. Ik heb zelf het gevoel dat het een merrie zal zijn, maar mijn gevoel laat mij regelmatig in de steek