Wauw 24 september heb ik een auto. Dus ik ga heel erg mijn best doen om te komen.
cam
Geplaatst: 03-09-16 13:09
Ooooo nee. Is burendag. Mijn agenda is al vol.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-16 20:39
Oh wat erg ik ben zo achter met alles bijhouden hier... Nieuwtje voor degene zonder fb..Manitou is al verkocht zonder te koop te hebben staan, niet helemaal waar, Rene had hem op onze site te koop gezet zonder dat ik het wist, maar goed, super leuke mensen, door onze strenge keuring heen gekomen, kwamen oa voor Navajo kijken maar ook gewoon kennismaken en tsja mijn dieren kiezen zelf hun baasjes wel uit en bom sloeg in love at first sight
Jammer cam.... en om al je buren nu mee te nemen???
onpaard, je kijkt maar hoor, welkom!die leeftijd laten we toe als je maar niet erg vindt voor het 18+ gedeelte maar zitten je pubers erop te wachten?Alhoewel ik herinner me nog dat je zoon de trouwste meekijker was ooit, toch???
Sanne klinkt heel verkeerd dit maar je komt dus wel???
Kunnen we een lijstje maken wie komen ivm inkopen inslaan???
Ik kan helaas zeker weten niet. Ik heb die dag een fam. Reünie cq verjaardag neefje en oom. Heeft mijn tante bedacht, omdat mijn oma bang was dat de fam. Uit elkaar zou vallen.
En René hihi. Bang dat de kudde nog groter zou worden
Helaas kan ik echt niet. Ik moet stiefzus helpen verhuizen, die zit even in een nare situatie met kind. Daarbij heeft ze mij ook geholpen met verhuizen dus ik kan haar niet in de steek laten..
Zeg maar tegen je merries dat het moet ik moet ook in de herkansing volgend jaar... Moet ik even een jaar zonder veulen knuffelen overleven (zijn Pip en Verdi gewoon de pineut)
lovis
Geplaatst: 20-09-16 22:09
Hey loes wel eerder delen he Heb er zin in San, heb je veel te lang niet gezien. Moeten we nog iets meenemen zaterdag?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 22:22
Volgend jaar iig wel merries drachtig dus ik ga van het positieve uit ook veulens te knuffelen
lovis...ja is lang geleden, maar we gaan het inhalen...Annemieke en ik aan de rose???? wij zorgen voor alles, als iemand wel iets wilt geven dan graag liever voor potje Nikan op stal of of via stichting www.nikanandfriends.nl
Haha ja jij en annemieke gaan vast wel aan de rose. We hadden het er gister nog over.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 22:22
Nee hoor Caballos je staat niet op lijstje
lovis, eigenlijk moeten Annemieke en ik eerst aan witte wijn..maar dat gaat goed komen
Ik mis nog meer mensen op lijstje.... Oedsje? Francis en Erik? Dees? Desiree en Tamara? en Lisette en baby??? en?? en??
Laatst bijgewerkt door petraaken op 28-09-16 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:link naar website verwijderd ivm spam alsook de oproep voor wie spullen nodig had.
KittyDylan
Geplaatst: 22-09-16 22:24
Ik verheug me al op zaterdag.
Van te voren nog lekker rijden en dan komen we jullie kant op