Marije kun je drinken en s ondervoeding niet combineren. Weet je in elk geval dat ze genoeg binnen krijgt
Laureas
Geplaatst: 26-01-16 22:55
Zo erg, ik hoop dat ze het zal halen, al denk ik dat je veel duimen zal mogen draaien. Zo'n vijftal jaar geleden is hier ook een merrie bevallen van een merrieveulen op net 285 dagen en dan nog met een red bag delivery. Ze had ook zuigreflex, kon opstaan en paar stapjes zetten maar alleen met hulp van ons, soms hinnikte ze zelfs eens naar ons. We moesten natuurlijk ook de merrie melken want die keek er al snel niet meer naar om. We hebben haar een week in leven kunnen houden tot ze opeens veel slechter werd en ik haar heb moeten laten inslapen door de dierenarts omdat er echt geen hoop meer was, er kwam geen beterschap, integendeel. En zo'n klein dutsje laten gaan is hartbrekend, dus ik hoop dat het met deze een gelukkiger verloop wordt. Succes Marije en hard hopen op een klein mirakel voor deze baby.
stal_HD
Geplaatst: 26-01-16 23:55
Mijn duimen draaien nog mee. Ze is een vechtertje. Heb je mijn pb op facebook al gelezen? Misschien kun je dat ook proberen? Zeer doet het in elk geval niet.
Kreeg je vandaag al de uitslag van het onderzoek? Ik duim voor goed nieuws!
Dido2316
Geplaatst: 27-01-16 08:48
Kom op ukkie!
En hopelijk komt er iets eenduidigs uit de testuitslagen vandaag en kan je in het vervolg passende maatregelen treffen zodat dit niet nog een keer gebeurt!
Mer1980
Geplaatst: 27-01-16 09:35
Ik dacht, ik kijk nog even snel voordat ik weer moet werken, maar nog geen update, ik duim voor een hele positieve!!!!!
Ze heeft het kunnen rekken tot vanmorgen vroeg en toen was het op... Dierenarts komt zo nog om een monster te nemen. Hopelijk vanmiddag uitslag van de merries.