Dustinlover schreef:Hij is Silverbay dus toch had ik het toch goed haha. Is lastig te zien met die nat fotos Maar dat word dan wel een heel knappe vent
Dinniej schreef:Hij is prachtig! Gefeliciteerd!Je kunt hem ook E.B. noemen, net als het konijn in HOP.[ Afbeelding ]Ik ken een paardje dat E.B heet. Zijn echte naam weet ik niet meer, maar zijn roepnaam was E.B, de afkorting dus...
Mooi hoor mooi kleurtje ook, heb silverbay ff opgezocht (niet zo veel verstand van kleuren ) Wordt wel erg mooi Gefeliciteerd!
Thesserd schreef:Mooi hoor mooi kleurtje ook, heb silverbay ff opgezocht (niet zo veel verstand van kleuren ) Wordt wel erg mooi Gefeliciteerd!Rowan's (TS) hengstje Benjamin heeft ook die kleur.. Dus als je die ff bekijkt in haar profiel
EINDELIJK HIJ IS ER!!!!!!!! Wat een prachtig beestje, was er lange wachten meer als waard! Gefeliciteerd, met je knappe en gezonde ventje!
hahah ik ben tot half 6 vanmorgen op geweest en percies als ik naar bed ga word het geboren!! hahaha GEFELICITEERD!!!!!!
hhensens schreef:wat leuk!! gefeliciteerd! foto´s?? Die zijn er al, door mij geplaatst en door Aartje...En een filmpje door VonDutch