Eén voordeel van die sneeuw is dat ze er niet meer als een valkje probeert uit te zien. Hier is de sneeuw alweer weg, maar heb zondag nog een fijn sneeuwritje kunnen maken. Rijd je Set nog of is ze daar inmiddels wat te nukkig of dromerig voor?
Rijden is een beetje stil komen staan toen ze het erf weigerde te verlaten en gestresst raakte en daardoor een beetje verwatert, omdat ik haar haar rust maar heb gegund. Nu wilde ik het weer gaan oppakken en ging polly weer dood dus nu laat ik haar weer even wennen aan de nieuwe situatie, en hoop ik echt de komende weken weer rustige ritjes te gaan maken! Gewoon lekker ontspannen samen naar buiten.
Als je paarden altijd loslopen wordt het ook geen noodzaak, dus dat scheelt! Ben benieuwd of de koningin weer wil of dat je haar in een koets moet vervoeren, haha!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-14 17:07
hop hop hop
ziet er best keurig uit zo, zullen we de deken eraf halen? Even spieken
Daar ben ik niet echt actief mee bezig en dit topic gaat over Set dus dat onderwerp laat ik nu rusten, alleen als er wat gaat veranderen vermeld ik het hier wel.
LisannePruts
Geplaatst: 29-01-14 20:50
set_elkol schreef:
Daar ben ik niet echt actief mee bezig en dit topic gaat over Set dus dat onderwerp laat ik nu rusten, alleen als er wat gaat veranderen vermeld ik het hier wel.
Setel in januari 2012, 2 jaar geleden, winter waarin we heel weinig/niet reden net als nu, en Setel in januari 2014, nu, ook weinig/niet rijden maar drachtig