Dan ga ik daar eerst eens even kijken. Dank je voor de tip!
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 27-03-25 20:02
Petje af Muronia. Dit is de beste manier om hier mee om te gaan. Fijn ook dat er allemaal goede tips binnenkomen.
amyz
Geplaatst: 28-03-25 18:40
Och wat een verhaal zeg, heel erg veel sterkte
Dapper van je dat je meteen toch besloten hebt door te gaan met wat je hart heeft.
Uiteindelijk is fokken simpelweg niet voor de faint of heart. Het is fantastisch als het goed gaat, en meestal gaat het ook goed....tot het fout gaat en dan is het ook gewoon doffe ellende. Je weet dat het gebeurt en hoopt vooral dat het jou niet gebeurt. Wat dat betreft ook echt iets wat veel te weinig mensen zich realiseren voor ze 'leuk een veulentje fokken'. En dan gaat het verdorie mis bij jou, terwijl je zo bewust en verantwoord er mee bezig bent
Heel, heel veel sterkte gewenst met het verlies van je mooie merrie en haar kind.
Het is niet dat het makkelijker begint te worden, eerder andersom. Het besef dat ze echt niet terugkomt wordt steeds groter. Ik mis haar zo.
pien_2010
Geplaatst: 03-04-25 20:17
Klopt meis. Ze is gewoon te jong en haar dood en haar veulen is te dramatisch. Wij hebben dat met Chico die onverwacht met 7 jaar is overleden in 2020. Dat heeft jaren geduurd voordat mijn man en ik er normaal over konden praten zonder tranen en zonder boosheid.
Heel veel sterkte vandaag! Je gaat nog van alles voelen.. de boosheid is ook logisch want het is zo oneerlijk. Hopelijk verzachten de mooie herinneringen aan haar het een beetje. Bij mij hielp het om foto’s en filmpjes te kijken maar voor de ander is dat juist weer confronterend. Iedereen doet het op zijn eigen manier en dat is goed. Neem je tijd ervoor.. het kan heel lang duren dit en dat mag. Trek je niks van andere aan. Rouwen doet iedereen op zijn of haar manier en daar staat geen tijd voor. En bij dieren is daar soms ook onbegrip bij helaas. Maar die mensen moet je proberen ene oor in.. andere oor uit.
Kan me zo goed voorstellen, zo jong en zo onverwachts je paard verliezen is gewoon heel zwaar. Je bent ook in de handelen stand gegaan en steeds sterk geweest. Sterkte, echt. Hopelijk komt er over een tijd ruimte om aan haar op een mooie manier terug te denken.