Ja en die filmpjes waren op dag 2, toen was het al een pak makkelijker. De eerste dag was er eigenlijk gewoon niet te rijden op de koeien. Best wel een beetje spijtig want de finale plaatsen werden zo eigenlijk grotendeels ingevuld door diegene die het meeste geluk hadden op dag 1. Bv in de finale van de Cattle penning hebben maar 2 van de 10 finalisten een koe gepend..
Hier cowboy Jef en Arany
En eentje van enkele jaren geleden waar Arany samen met de perlino merrie opstaat was een leuk rijtje toen
Hobbyhorse
Geplaatst: 03-07-17 20:18
Mooie foto's zeg Tinnie. Met de koeien is het zo dat je toch altijd wat geluk moet hebben dat je een goede koe voor je neus krijgt, dat hoort erbij Jammer dat ik het zo laat gelezen had anders was ik wel graag gaan kijken naar het EK.
Idd er hoort een nodige dosis geluk bij Ik zou zelf heel graag working cowhorse gaan doen, maar durf niet denk ik ik heb bij een wedstrijd veeeel te veel last van zenuwen
Had ik Don zijn Facebookpagina al gedeeld? Zo kunnen jullie hem blijven volgen bij zn nieuwe eigenaresse en hopelijk zien uitgroeien tot knappe dekhengst https://www.facebook.com/superstarspook/
Hij word steeds mooier . Ik vind het geweldig dat we hem kunnen blijven volgen. Hij is voor mij de mooiste hengstveulen van 2017.
Fotsy
Geplaatst: 04-07-17 08:38
Vind ik dus ook, mooiste hengsten veulen van 2017
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-17 15:29
Denk ik ook nog elke keer als ik op de wei kom... 'wat ben je toch mooi' zo spijtig dat hij geen merrie is he Ik zag laatst een foto van een mooie paint waar hij volgens mij wel wat op zal lijken later... even zoeken
En vannacht is ook Arany's laatste veulentje van dit jaar geboren, weer een flinke merrie dus 11 merries en 7 hengsten dit jaar.
Nog een gerrelige foto van Arany op het EK.. het ziet er niet uit maar zo zie je wel echt zijn cowsence.. er is geen enkele andere die zo de koeien imponeerd, hij toont echt altijd zn tanden en gromt naar hen.. Pitbull-Arany zo, en het is nog zo'n lammetje...
Vrijdag gaan we naar een nieuwe merrie kijken trouwens...