Eindelijk de tijd om even te reageren door alle rare dagen hier, is het er eerder niet van gekomen. (Crematie tante & condoleances e.d. gehad) Wel natuurlijk fanatiek meegelezen.
Wat ontzettend naar van het veulen van PG en daarna ook nog het veulen van Misty die eraf kwam (overigens wel een ontzettend knappe meid). Ik duim al dagen lang en hoop echt dat ze het gaat redden. Er zullen nog wat ups en downs komen, maar ze heeft in ieder geval al de beste verzorging.
Ook heb ik diep respect voor je Marije, echt diep respect. Ondanks je eigen gezondheid (weet me nog te herinneren dat dat vorig jaar niet altijd geweldig was met veel operaties), je zo inzetten voor je paarden. Let je wel een beetje op jezelf? En super fijn dat Dana je een paar dagen komt helpen.
Ik heb er nog aan gedacht een berichtje te sturen dat je kunt rekenen op mijn hulp, mocht dit nodig zijn (en je paardjes een beetje kruk-proof zijn, want ik loop momenteel op/met krukken). Ik kom dan wel niet uit de buurt, in tegendeel, en daarom heb ik je geen berichtje gestuurd. Maar mocht je hulp nodig hebben en een slaapplekje voor me hebben, ben ik bereid te komen helpen! Al is het alleen maar binnen- en buitenzetten van de paarden, flesjes geven aan de kleine meid, een borstel wat mij betreft, wat ik kan doen, zal ik je dan mee helpen.
Fijn dat het kleintje er zo voor vecht, ik duim dat ze steeds beter wordt en dat haar organen het aankunnen, want ze was immers echt te vroeg. Ik hoop dat er geen virus heerst dat voor de MK van PG en het vroegtijdig veulenen van Misty heeft gezorgd. Ik duim keihard, ik denk dat het veulen geen betere plek, begeleiding en zorg had kunnen hebben dan jou Marije! respect....
Heb 1x eerder gezien dat een veel te vroeg geboren veulen het gered heeft (had zelfs het haar nog niet helemaal), dus duim dat dat met deze kleine meid ook gaat lukken! Drinkt ze wel met een goede zuigreflex?
Jeetje Sterkte Marije. Kom op klein vechtersbaasje!
Mer1980
Geplaatst: 26-01-16 21:53
Agut, wat een scheetje, ik duim echt heel hard. positief dat ze er nog is....
Dido2316
Geplaatst: 26-01-16 21:53
Agh, wát een aandoenlijke foto's! Lief zo'n hondje dat de kleine een beetje onder zijn hoede neemt. De eerste 48 uur zijn inmiddels wel bijna voorbij. Als ze dat gered heeft, gaan de prognoses dan ook vooruit of niet? Ik hoop dat het drinken snel beter gaat want ze is verder echt super mooi!
Zeker wel maf zo'n paardje in huis?
Ariannee
Geplaatst: 26-01-16 21:55
Ik hoop zo dat ze het haalt, hier duim ik ook hard mee
Mioux
Geplaatst: 26-01-16 21:55
wat lief dat je hondje mee helpt !
Wel vraagje, aangezien ik er 0 verstand van heb, maar haar hoefjes lijken erg droog? kan dit duiden omdat ze zo weinig drinkt ?
Och wat een knap meisje zeg!!! En het hondje die haar lekker warm houdt. Ik vind het knap hoor. Zei tegen gem al dat ik volgens mij alleen maar zou zitten janken naast dat diertje van de spanning. Ik zeg het gewoon nog een keer: kom op kleine smurf!!
Gem
Geplaatst: 26-01-16 22:11
Ik zou het idd net als quintus, ook niet trekken... maar goed, voor Marije zal het niet de eerste keer zijn dat er eentje zweeft tussen hemel en aarde.
joey2010
Geplaatst: 26-01-16 22:13
Och jullie (inclusief de poedel) doen er alles aan om haar erdoor te krijgen. Ik hoop zo dat ze na vandaag snel vooruit gaat. Duimen draaien.