Dunne mest kan heel veel redenen hebben een van mijn oudere merries had altijd een dag of 2 diarree als het veulen ging proefdraaien en in de juiste positie ging liggen en dan kon het nog wel een paar dagen tot een week duren terwijl een andere weer alleen diarree had een paar uur voor de bevalling en andere helemaal niet... als ze goed drinkt en eet en het houd niet langer als een paar dagen aan haar temperatuur is goed en ze is levendig en fit dan zou ik me geen zorgen maken. Mocht ze verhoging hebben zou ik wel even info inwinnen bij de dierenarts. Ze is wel prachtig rond! En vind haar buik ook al wel in een puntje zakken een beetje naar beneden.
Wauw! Ik herken Elina niet eens meer terug op die eerste foto Echt een super mooi paard, zowel drachtig als niet drachtig. Ben nu alleen nog maar nieuwsgieriger naar de kleur van het veuken
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 19-05-14 12:39
_Michelleee schreef:
Ik kan jammer genoeg niet meer doen dan jullie blijven updaten!
Wat is ze mooi op de 1e foto. Wat een ander paard zeg. Is dat door de lichtval? of de vacht (tijd van het jaar ofzo) Zal heus wel weer komen.. even doorbijten