haha ja net zo mooi als Muzanna. Wie weet wel een valk baby.
Iemand vroeg nog of ik elke dag telde, maar de maand januari is heel erg makkelijk. Vandaag is de 23e = 133 dagen drachtig, dus het laatste cijfer komt steeds de hele maand overeen. (110 optellen). Of ben ik nou zo autistisch dat ik dingen zo bekijk? Ik ben best wel een beetje apart soms namelijk Ik hoef alleen maar te denken, hoeveelste is het vandaag, en dan weet ik ook hoeveel dagen dracht.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe we dat gaan doen qua gezelschap.. Ik vind het een veel fijner gevoel om er een eigen pony bij te hebben, meer een 'baas in eigen weiland' gevoel ofzo. Maar dit is ook wel weer heel handig, alleen Pater is ook oud en dat merk je aan alles, ik wil liever een jonge fitte pony erbij dat is ook zoveel leuker voor het veulen. Maar ik weet nog niet hoe ik dat vorm ga geven. Heb het er ook nog niet echt met Paters baasjes over gehad.
Ginam
Geplaatst: 26-01-14 20:33
Snap dat je liever een eigen paard daar hebt staan. Dan hoef je niets te overleggen en kun je alles gewoon zelf beslissen. Misschien een goedkope/gratis pony jaarling of twenter? Die kun je dan later weer verkopen. Maar goed daar kun je dan wel weer dierenartskosten aan hebben. En je hebt natuurlijk altijd de standaardkosten. En een jong paard moet je ook wat manieren bijbrengen, dus is toch ook wel weer wat werk. Lastig...
Ik stuur je even een pb Gelukkig vindt Set het allemaal reuze gezellig en heb ik nog wat maanden, ik wil zo'n 3 maand voor augustus minimaal alles zo hebben als dat het rond de bevalling ook gaat zijn, zodat er rangorde en rust en regelmaat is.
MirandaMalik
Geplaatst: 26-01-14 21:28
Setje staat er tevreden bij met opa. Haar buikje is ook echt mooi. En je doggie houdt zo te zien ook zo van sneeuw als mijne, moet hem elke keer uit de tuin halen anders is ie helemaal wit en wil daarna weer op de bank. Nu is het echt een vies weertje, ik denk dat we morgen op de weg kunnen schaatsen.