Dus Muzanna wordt dit jaar niet meer gedekt?
Jammer dat dit topic moet stoppen, ik vond het erg leuk om Muzanna en Manari te volgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Bedankt voor het inkijkje I jullie paardenleven de afgelopen 2 jaar. Ik wens jullie veel geluk met jullie prachtige AT

Anders doe ik het met alle liefde, hoor.
Piekosjj schreef:He wat balen zeg Jo.![]()
Geniet lekker van je merrie en ik hoop je snel weer in je andere topic terug te zien!
Lief, dankjewel.jeetje77 schreef:Sterkte, en balen dat dit zo gelopen is. Maar geniet van wat je hebt, je hebt een stel pracht beesten om je heen.
Dat doe ik zeker!Leo schreef:Wat een ellendig verloop zo zeg... Bah!
Hopelijk zien we je prachtige dieren weer voorbij komen op Bokt, geniet van deze bijzondere merries en je prachtige honden!
Ik val in herhaling, geloof ik. Ik wil sowieso nog wel eens een ITP plaatsen want ik show mijn eigen fokproduct veel te graag.
lideli schreef:Wat een ellende zeg, zo jammer dat het zo moest eindigen![]()
Geniet van je prachtpaarden
Berdien schreef:Ach nee toch.. Dat ze niet drachtig is, is al heel erg zuur maar met alle ellende die jullie gehad hebben nu én eerder was het jullie zó gegund om weer toe te leven naar een veulentje.
Hopelijk verdwijn je niet helemaal, want daarvoor zijn je paarden écht te leuk en jouw updates écht te boeiend.
Voor nu een hele dikke
Soms lopen de dingen niet zoals je hoopt of ooit had verwacht. Daar weet jij alles van.wendy1987 schreef:Aah nee, wat balen zeg!!
Ik hoop dat je nog eens wilt vertellen over je 2 paarden, vond t wel echt leuk om te lezen ondanks dat ik bijna of nooit reageerde! Je schrijft ontzettend fijn en je info is zo mooi en gedetailleerd!
Dankjewel. Zoals gezegd, als er interesse naar is wil ik best een soort doorstart doen.
ieris schreef:Jee wat vervelend zeg voor jullie, inderdaad echt zuur ook voor de kosten, is er daarmee ook niks meer mee te regelen met de hengstenhouder? Want normaal gezien zou je dan gust reductie krijgen, maar omdat het nu waarschijnlijk bij de hengst ligt dat het niet lukt zou compensatie wel netjes zijn.
Gelukkig heb je Manari destijds zelf gehouden, en daar heb je nu wel een heel knap bijzonder paardje aan.
Ik hoop ook nog zeker wat van ze te horen, ben heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien.
Snap zeker wel dat je er nu gewoon even doorheen zit hoor, zou zelf ook enorm baalen, is echt een hele onderneming geweest, en dan achteraf voor niks, dat is gewoon echt zuur.
xxemmely schreef:Ontzettend zuur! Sterkte de komende tijd, geniet lekker van je mooie beesten en hopelijk zien we je snel verschijnen met weer mooie foto's en gedetailleerd verslag.
In ieder geval bedankt voor dit fijne, mooie en en interessante topic !
En heel graag gedaan. Heb het erg leuk gevonden en graag dit inkijkje gegeven. Ergens idd extra jammer dat er nu geen merrie kijken meer bij is en het topic daardoor niet meer hier hoort.Siamsmeesje schreef:Wat zonde dat al deze moeite niet de gehoopte uitslag heeft gekregen![]()
Maar hoe dan ook, ik heb genoten van dit topic, en al je verhalen over Muzanna en Manari. Hoop toch echt nog een aantal boeiende stukjes van je te mogen lezen in diverse topics her en der op bokt.
Dank je wel
Dankjewel. Vooralsnog zeg ik geen nee, haha.Retjethorse schreef:Wat een zware tegenvaller zeg na alle moeite, maar ik denk dat je het zelf wat zag aankomen?![]()
Dus Muzanna wordt dit jaar niet meer gedekt?
Jammer dat dit topic moet stoppen, ik vond het erg leuk om Muzanna en Manari te volgen.
fleurtjeuh schreef:Wat een domper dat alle moeite, stress en geld voor niks waren..
Gelukkig heb je in ieder geval een prachtige dochter van haar, dat is al iets.
Ik heb nog altijd bewondering voor de manier hoe je alles heb uitgedacht en verzonnen en gematched om de juiste hengst voor Muzanna te vinden.
Ik heb genoten van alle verhalen, foto's, avonturen, foto's, filmpjes en nog meer foto's!
Ik ben verliefd geworden op dit prachtige ras
Ik ga de verhalen missen en zou een algemeen volgtopic over je prachtige paarden zeker volgen ook al is dit hoofdstuk nu afgesloten.
Sterkte en rustig aan de komende tijd, denk om je eigen gezondheid.
Een algemeen volgtopic is een idee. Als er voldoende interesse is wil ik daar wel over nadenken.
Djoopie schreef:Balen zeg. Bedankt voor het inkijkje I jullie paardenleven de afgelopen 2 jaar. Ik wens jullie veel geluk met jullie prachtige AT
CarinaR schreef:Ahhh wat jammer zeg.
amsterdam10 schreef:Wat jammer dat ze niet drachtig is.
Bedankt voor je updates in dit topic, ik vind het jammer dat het stopt, maar ik snap je wel. Hopelijk zien we af en toe nog iets van je prachtige paarden!
Maaike_Indy schreef:Ach wat jammer! Balen dat het zo heeft uitgepakt. Hopelijk zit Muzanna (en jijzelf natuurlijk ook) snel weer beter in haar vel.
Ik zou het echt heel leuk vinden om jullie ontwikkelingen te blijven volgen
- een goede merrie, en zou graag mijn steentje bijdragen aan verbetering en behoud van het ras. Maar ja... de hengsten wonen allemaal in Ierland/Engeland. Dus dat wordt dan sperma naar NL halen, merrie ergens onderbrengen denk ik (want moet allemaal op het juiste moment) en meeennn.. Da's dan eentje. Dan heb ik nog die andere staan, en die wordt -vind ik ook
- toch óók wel heel erg leuk. Een zeldzaam grote merrie, in alle opzichten. Dus als tegenbod van al dat kleine grut wat nu in tientallen vanuit Engeland en Ierland wordt getrokken is zij enorm interessant voor de fokkerij. En zo blijven we bezig
JoSav schreef:Lief, dankjewel.
Hopelijkpost je daar tzt ook nog eens over Zweedse Teke avonturen!
En uiteraard staat een Teke nog ontzettend hoog op het lijstje, maar misschien moet ik het kostenswijs toch eerst even doen met een arab of een draver haha 
En gelukkig heb je Manari inderdaad zelf gehouden. 
Ik kan alleen maar hopen dat ik wat jullie hebben ooit ga krijgen met Aliaa.
Ik voel me wel aangemoedigd toch een nieuw topic te openen. Ik open vanavond het nieuwe volgtopic. Ik zal de link dan hier plaatsen zodat iedereen die dat wil de overstap kan maken naar het nieuwe topic.