Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ondanks dat smokey black gewoon zwart eruit ziet, de naam klinkt al een stuk chiquer, en als het dan ook nog een merrie is, is ze (denk ik) ook nog wel interessant om mee te fokken! Zeker omdat er dan een verdunning in zit, niet dat ik de genetica van SB ken
dat kan ik niet aan

) is ook behoorlijk beweeglijk! Vandaag toen Dais in stal stond, schopte hij één keer duidelijk en verder zie je veel kleine beweginkjes. Vooral na het wandelen als Dais daarna stilstaat. Dat vindt ie niet tof 

Madje1992 schreef:Dat zou inderdaad mooi zijn als het veulen op die dag geboren zou worden. Dat maakt het dan wel speciaal.
)_KiMbErLeY_ schreef:HAHAHA NAH.... ik ben op 1 juni jarig... dus vind t een mooi verjaardags cadeautje... ook al ist niet van mij...
En je zegt zelf dat ze overdraagt! Kan dus prima
Ine23 schreef:Maar als je twijfelt over smokey en palomino, wordt het dan geen mix? En dus valk?

Dionnetjuuh schreef:Haha, dat is wel een goeie redenering Ine23!
Ergens zegt mijn gevoel ook smokey black, maar die kans is gewoon 1/8 terwijl palomino 1/2 isEn ondanks dat smokey black gewoon zwart eruit ziet, de naam klinkt al een stuk chiquer, en als het dan ook nog een merrie is, is ze (denk ik) ook nog wel interessant om mee te fokken! Zeker omdat er dan een verdunning in zit, niet dat ik de genetica van SB ken
en voor het fokken is een sb interessant vanwege het crème gen, maar ja, dat hebben een palomino en valk ook 

*gaat weer terug onder mijn steen maar wilde ook een keer gokken
*
Werd er echt heel verdrietig van.
Ik gok een palomino hengstje.