Spannenddddd vandaag, Tineke (en Maarten) sterkte met afwachten vandaag en uiteraard ook de komende dagen... Blijft spannend tot "zeker" is dat het ei weg is!!
Sterkte met het afwachten dan vandaag KBK! Kan me voorstellen dat jullie in spanning zitten. Ga je erbij zijn?
sanneloveyou
Geplaatst: 28-04-15 10:42
Super leuk! Ik heb kim al veel vaker langs zien komen en zal dit topic met veel plezier gaan volgen! Kom het topic net pas tegen dus heb een hele berg om bij te lezen haha
Ja, nu duurt het een aantal uur tot het zich kan vastzetten. Het eitje gaat eerst een rondje door de baarmoeder maken om een signaal af te geven dat het zich daar bevindt en dat Kim dus niet meer hengstig moet worden. Er kan nog zoveel mis gaan, maar ik hoop natuurlijk dat het 1x goed gaat!
Over 18 dagen, precies op de dag dat ik Kim 8 jaar heb, laten we haar scannen en weten we zeker of het gelukt is!
Ja haha, wat zal [naam] jaloers zijn. Dat is de enige van onze 3 meiden die echt elke maand hengstig is en waarbij het er letterlijk uitspuit. En ben heel benieuwd hoe [naam] en [naam] op Kim reageren, want [naam] is zich onwijs gaan hechten aan [naam] sinds Kim weg is.