Heb de indruk dat haar uiertje vandaag een ietsje pietsie voller was terug. maar nog steeds stelt het niets voor hoor. Maar het is ieeeets minder theezak!
Haar buik begint idd anders te worden die begint zo wat met golven enz te worden. Niet meer zo mooi rond, strak!
Aria_zz
Geplaatst: 16-05-14 22:03
Ja dat zal het zijn idd! Grote beeb daarbinnen dus
DianneM
Geplaatst: 16-05-14 22:05
Dat duurt nog wel heel even als ik mag gokken. De uier is er nog niet helemaal klaar voor en de buik is nog te rond.. Die verandert kort vantevoren ineens van vorm meestal. Paar daagjes nog denk ik?
Neee zeker niet ben er ook van overtuigd dat het nog wel even duurt. dat zeker! Uier is echt nog steeds niets. Maar gewoon al iets beter dan deze hele week Dus mss dat die eindelijk opkomt.... Mischien ook niet.
Haar banden zijn wel goed slap he? Of is dit nog maar weinig?
Buik is echt anders met de dag. 2 dagen geleden zat die meer naar acher, nu weer niet. Grappig!
Elina heeft nu al 2 weekjes last van wat plattere kaka. En ik merk dat het telkens is als ze was langer op de wei heeft gestaan.
Nu had ze vandaag ongeveer 3,5 u op de wei gestaan, toen ik merkte dat ze echt super veel last had van diarree. Bruin water echt dat ze eruit drukte... Nu heeft ze dus echt super veel diarree. Weet iemand hoe dat komt? Zou ik DA laten komen?
Bimmetje
Geplaatst: 17-05-14 17:42
Kan ook komen door de 'laatste loodjes' ! Meestal krijgen merrie's dan echt dunne poep. Als ze goed drinkt, zou ik me er geen zorgen om maken.
Dunnere mest kan ook van de eiwitten komen in het gras hoeft niet met de laatste loodjes te maken te hebben. (Kan wel natuurlijk, maar dat je geen valse hoop krijgt)