Na jullie kampvuurliedjes heb ik het hele topic zingend gelezen
whaha ik ben nog tijdje doorgegaan,kreeg het niet meer uit mijn hoofd,heb zelfs opnames doorgewhappt Mijn gezin heeft me nu definitief voor gek verklaard Ik....miepmiep ben niet gek ik ben een vliegtuig,vroooommmmmm
Vandaag visite op stal,nu even lekker douchen....
En jaaaa heerlijk veulenweer.....
cam
Geplaatst: 18-05-14 10:45
Hahaha jullie waren leuk bezig. Leuk liedje, misschien de nieuwe inzending voor het Eurovisiesongfestival. Lief van Keet dat ze heeft gewacht tot ik weer thuis was. Maar Keet, het mag nu wel hoor. Het is er ook wel weer voor pfffff lekker temperatuurtje. Arme Keet en Sandra. De laatste loodjes zijn zwaar.
Vanmorgen bij de paarden geweest. Een lange bosrit gemaakt. Toen ik terug kwam stond er een damhert binnen. Raar beest is totaal niet bang. Hij vind bix nogal lekker en is op zoek, de eigenaar vind het niet zo leuk. Ik stiekem wel
Verder maar aan de grote schoonmaak gegaan, niet thuis maar op stal. Leer gepoetst, sjabraken mee om te wassen en de singels. Straks alles weer lekker schoon.
Vanavond bbq-en, lijkt wel vakantie
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-14 16:46
Wat een warme dag zeg
Hey Cam welcome back,lief he van Keet dat ze gewacht heeft?? Heb je het leuk gehad?
pfft ik zie hier geen veranderingen,Keet is t zat maar ik ook,ik lig er gewoon nog een tijdje op deze manier
Zo ik heb weer bijgelezen. Jullie zijn goed in liedjes verzinnen. Leuk weekend gehad loes? Ik heb vanmiddag samen met nancy gejureerd bij een vriendin op stal. Hele middag in de zon naast de bak gezeten. Lekker warm dus. Gister zelfs al een beetje verbrand dus vandaag goed ingesmeerd. Zo gezellig met vrienden eten en vanavond naar het omniversum. De nieuwe film Jeruzalem kijken
Ook ik duikzo mijn bedje in. Ik hoop San dat je na vannacht weer in je eigen bedje kan gaan slapen. Go Keet
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-14 22:30
esje weltrusten en thanks...
lovis have fun!!
Loes have fun en bedankt hoor voor je kampuurfoto op fb...
Ik heb gezongen tegen buik aan....ja waken maakt een mens gek,als jullie toch ook eens geluid hadden bij die cam
Hey kleine uk,.. wanneer kom je er eens uit dit is de weg eerst 2 pootjes en je snuit
en van je helahelahela......
Keet vond het ubergrappig,die lachte....
Verder waren tieten vanmiddag weer slap en nu maatje waar we jaloers op kunnen zijn,ze beet voor t eerst met singel omdoen en vloog Princess aan over schot... En die kop van Princess,wtf doe jij nou,ik sta boven je in rang
onpaard
Geplaatst: 18-05-14 22:39
Maar die kleine uk zei ik doe niet mee Ik kan hier lekker zwemmen Kijken jullie maar KEETTV
en van je helahelahela......
Laatst bijgewerkt door onpaard op 18-05-14 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt