Oh wat fijn!!! Elke keer vol spanning je topic geopend. Maar dit is toch wel een hele fijne update!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-22 12:11
Zo blij
Ze hebben een ophoping gevonden in de dikke darm. Waarschijnlijk is daardoor de dunne darm stil komen te liggen en liep de maag vol. Wat natuurlijk ook heel gevaarlijk is. De maag had kunnen scheuren... Voor de operatie hebben ze er 7 liter uitgehaald.
Wild Thing net even geschouwd. Ze toonde zo weinig. Eerst bij de enige ruin op stal. Tja ze liet zich allemaal wel aanraken zonder dat ze heel boos werd. Maar plassen ho maar
Toen bij een merrie die wat meer herrie maakt. Ja hoor ze ging plassen
Vandaag moet white dream toch nog dekken. Doe ik haar toch nog een keer insimineren. En dan morgen scannen
Oh wat wordt je weer blij van dit koppie. Hopelijk blijft deze stijgende lijn zich voortzetten
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-22 10:52
Ik ben onderweg naar Winston.
Wild Thing is toch wel echt hengstig ik dacht dat de dierenarts vandaag kwam scannen. Maar nog niks vernomen
chanicha
Geplaatst: 18-07-22 11:29
Nou dat ziet er inderdaad hengstig uit
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-22 21:26
Ik was vanochtend bij Winston. Het lijkt goed te gaan. Wel wat vocht ophoping bij de wond. Maar dat is natuurlijk niet raar. Ik kijk er naar uit om hem weer thuis te hebben
Wild Thing moest vandaag gescand. Ik was vanochtend enorm aan het haasten. Dekken en dan nog snel naar stal voor de dierenarts. Maar er kwam maar niemand. Er was schijnbaar een miscommunicatie. Vanmiddag zijn ze geweest. Ei zat er nog en +++ dit betekent dat baarmoeder heel hengstig is. Ik krijg er weer vertrouwen in. Ei zat er nog. Morgen ochtend nog een keer.
chanicha
Geplaatst: 18-07-22 21:43
Hopen dat het allemaal de positieve kant opgaat zeg! Dat is geen ei maar een basketbal
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-22 17:20
Vanochtend wild Thing geinsemineerd. Vanmiddag kwam toch mijn dierenarts voor Liezella controle bandje en veulen. Gelijk nogmaals laten scannen. Ei was weg, dierenarts heeft spoeling achter gelaten. Breedspectrum, en Oxcitocine. Vanavond breng ik dit in. Kunnen we met haar ook op het wachtbankje. Fingers crossed
Winston gaat de goede kant op. Wond ziet er ook netjes uit
chanicha
Geplaatst: 19-07-22 17:22
Och nou zeker duimen op de wachtbank Wat een heerlijk gezicht als je hem zo weer ziet staan
Foto's van de laatste fotoshoot zijn binnen Ik zal snel meer delen
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-22 16:56
Het laatste veulentje is geboren. Een Palomino merrie. Wel echt heel klein en dun. Haar vorige veulen was precies zo, en is ook goed gekomen. Ik moet het nog zien,het is zo klein
chanicha
Geplaatst: 21-07-22 18:23
Gefeliciteerd! Nu nog Wild afwachten Je houdt de spanning er wel in zo he