Dat kan ook een indicatie zijn, zolang het plakkerig doorschijnende substantie is kan je nog wat gerust slapen. Pas wanneer het witte melk wordt gaat het snel
Maar met een maiden merrie kan het gebeuren tussen een poep en een scheet zonder enige voortekenen
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-20 23:17
Thomas5 schreef:
Dat kan ook een indicatie zijn, zolang het plakkerig doorschijnende substantie is kan je nog wat gerust slapen. Pas wanneer het witte melk wordt gaat het snel
nou die theorie ga ik niet op vertrouwen aangezien ik totaal andere ervaringen lees
Lig toch wel inwendig in een deuk als ik me bedenk hoe je er voor zou kunnen liggen om van die tietfoto's te maken hihi
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-20 23:40
soesita whaha mag ik ook ontstippen
Retlaw haha mijn dochters en schoonzonen kijken mee die zien mij dan plat in het stro liggen Dan roepen ze door de camera wat voor mooi beeld ze hebben
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 00:16
richard-van-marga 13 april / hengst / zwart met kolletje of sneb jolmer20 14 april / merrie / zwart pepperrr 15 april /hengst / zwart lynnepinny 16 april / merrie / vos bles en witte voetjes lisa_22 17 april / merrie / zwart met blesje thomas5 17 april 23:15 uur / flinke merrie / bruin / witte beentjes en een wit vlekje op de onderlip knolselder 17 op 18 april tussen 22:00 en 6:00 / hengst / zwart noisy 18 april / merrie / bruin met een blesje gonli 18 april /merrie / bruin marga 19 april / merrie /zwart met kol of sneb. charmFaith 19 april / merrie / bruin pepperrr 19 april / hengst / zwart tinkert_tje 20 april / hengst / donkerbruin met 1 of 2 witte voetjes en wit kolletje stal_HD 20 april / hengst / bruin birdie60 20 april / merrie / zwart met wit. cennin 20 april / merrie / bruin met een blesje janinevv 21 april / merrie / bruin met kolletje la_lune 21 april / merrie / bruin sweetiee 21 april / hengst / zwart met paar witte beentjes en een snebje of kolletje maylotje 21 april / merrie / zwart loveUggs 21 april / merrie / bruin met hoge witte beentjes en een breed blesje. nonnekee 22 april / merrie / zwart [/b]africanlady[/b]22 april / merrie /bruin maritGalinda 23 april / merrie /zwart romy1234 23 april/ merrie / vos klijntje 24 april / hengst / donkerbruin met kopersnuitje machoPablo 25 april / hengst / apart kleurtje
1e speentje gaat mooi vullen! Daar doet ze nu vast een week over. Volgende week de andere en dan na nog een weekje komt vast dat veulen
Krijg je niets uit die vollere speen?
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 02:03
nou kijk dat schiet dan mooi op maar nee ik krijg er niks uit vanavond serieus geprobeerd maar nee
Eilinora
Geplaatst: 19-04-20 06:40
Ze heeft echt precies zo'n uier als mijn merrie en ook het vol lopen gaat precies hetzelfde. Heel grappig om te zien.
Toen mijn merrie zo'n uier had duurde het nog maximaal 1.5 dag.
Dit was vorig jaar haar uier 1 dag voor het veulen geboren werd.
En dit was een aantal uur voor ze beviel
Overigens lees ik hierboven dat iemand zegt dat zolang het plakkerig is het nog even duurt, dat klopt niet helemaal. Biest is best zoet en plakkerig, het moet juist van waterig naar plakkerig gaan. Bij mijn merrie veranderd de kleur ook pas naar wit in het laatste moment. Ik ken zelfs iemand waarvan de merrie gewoon doorzichtige vocht had en die beviel een paar uur later daarmee.
Wat ik zelf altijd doe is het proeven, wanneer er wat uit komt en het begint te plakken dan proef ik even een druppeltje. Zolang het nog wat zout is dan duurt het nog even. Zodra het heel erg plakt en het smaakt ineens zoet dan is ze zover.
Als ik dan een gokje mag doen, bruin merrieveulen op 22 April
jesito
Geplaatst: 19-04-20 07:32
Nou ik ga ook gokken, ben nu al een hele tijd mee aan t lezen. 21 april, maar zoals ik al zei ben ik hier slecht in. Maar ik ga voor het staatslot.
Vanaf wanneer wordt het bij een merrie gevaarlijk eigenlijk. Hoelang mag een paard langer dragen?? Zo'n veulen groeit ook door neem ik aan.
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 09:10
goedemorgen deze morgen wederom een rustige nacht “voor madam”
jesito 21 april maare wat merrie hengst geel of groen met stippen ? Er zijn paarden die tot 380 dagen doorlopen dat kan geen kwaad. maar Suzie is het strontzat dus ik hoop dat dat niet gebeurd.
eilinora we gaan het zien lijkt me niet dat ze dit nog 2 weken vol gaat houden maar je weet het nooit met een eigenwijze shet ene over melk proeven er valt hier niks te proeven want er komt niks uit haha
Knolselder
Geplaatst: 19-04-20 09:11
Technisch gezien is ze nog niet echt zwaar overtijd he. We hopen allemaal dat onze mini's rond 320 dagen bevallen maar uiteindelijk zijn er genoeg die ook 340-345 doen.
Maar ze is vooral heeeeeel sloom met die laatste stapjes
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-20 09:14
precies Ik wil gewoon dat ze die melkbar open gooit maare 343 vind ik nu wel mooi