Zou graag werk willen hoor , alleen ja vind het maar eens. Volgende week sleutel van nieuwe huurhuis in ouderlijk dorp en daar maar eens werk zien te vinden
ponyparadijs
Geplaatst: 24-06-15 12:37
Moet er niet aan denken zo lang in bed te liggen zeg. Als ik ziek ben plant ik mezelf op de bank. Want zo lang in bed is echt niet mijn ding
Ja, weet ik, is al járen zo. Ben 1x onderzocht met elektroden (epilepsieonderzoek) en daaruit bleek dat mijn REMslaap veel te kort is. Maar ja, ze kunnen daar niks aan doen.
Heeft iemand hier trouwens een idee waar de opgezette ader van Kim weg kan komen? Komt dat door het grazen? De holtes boven haar hoofd waren ook dikker dan anders, alsof ze naar buiten 'geplopt' waren.
Anoniem
Geplaatst: 24-06-15 13:31
Vervelend is dat >< , maar als je moet moet je en ik moet er ook uit als ik druk voel
Ik ben zo dom als ik half 9 wakker ben na een goede nacht weer verder te willen slapen , dan ben ik alleen maar meer moe
Ja klopt, ik heb ook gemerkt dat ik na deze drukke periode waarin we echt vroeg uit bed moesten, ik niet meer lang kan slapen.
ponyparadijs
Geplaatst: 24-06-15 13:33
Heb je dat plassen overdag ook zo vaak? Want in principe is dat ook niet goed. Misschien je nieren over actief?
Melatonine is een lichaamseigen stof waardoor je makkelijker in slaapt en door slaapt. Je kan dat gewoon bij de drogist krijgen. Misschien helpt het wat. En wat betreft het plassen drink je veel in de avond?