Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bettyvn schreef:hoi ik ben super te laat (as usual) maar heb zojuist 8 pagina's met alleen TS dr berichten doorgelezen. volgens mij heb ik als meelezer fi dr topic gevolgd, maar dat weet ik ook niet meer zekerik heb ze in ieder geval langs zien komen op bokt.
dat ti er niet meer is wist ik nog niet, wat erghopelijk komt er uit dais een heel mooi hengst veulentje, en ik wil eigenlijk wel eens een smockey black zien, puur omdat dat heel vaak word gegokt ook in andere topics en dat ik het nog nooit gezien heb, denk ik
ben echt een leek op kleurtjes gebied.
Cynthia82 schreef:O neeeeeeee!!!! SB heeft palomino hengst ingehaaldO nee hè... Jullie weten wat dat betekent hè?
bettyvn, leuk dat je ook mee komt volgen
En ja.. mijn knappe, lieve Ti![]()
Maar eehmmm.. jij kiest voor een SB hengst, omdat je benieuwd bent hoe het eruit ziet. Ik zal het even uitleggen. Het wordt een ingewikkeld verhaal, dus ga er even rustig voor zitten.
Een smokey black ziet eruit als: zwart.
YWC schreef:Hengst - sb met grillig wit - 12 mei
Je kent mijn théorie achter de datum. Ik blijf erbij dat Dais met een reden niet van de 1ste keer drachtig was en net op die dag voor het laatst gedekt werd.