Dank jullie lieverds! Ze is heel kalm heen gegaan, heel rustig. Set was ook wel rustig en heeft gekeken, maar voor ik weg ging liep ze een paar keer naar achter in de wei en galoppeerde dan weer naar voren waar ze naar Polly stond te staren (voor Rendac moest Polly op het erf liggen) maar als ik haar erbij liet keek ze niet eens, dus ik hoop dat alles goed gaat vannacht en dan gaan we morgen Pater introduceren, haar nieuwe vriendje. Ze was los van de galopjes namelijk relaxt en niet gestresst, alleen wat verbaasd of onbegrijpend.
Wat jammer dat Polly niet iets langer heeft mogen genieten van haar mooie leven bij jou. Maar respect dat je de knoop hebt doorgehakt, het is wat het is.
Fijn dat Set wel meteen weer nieuw gezelschap heeft.
Sette stond vanmorgen heel rustig in de wei en was blij me te zien. toen Pater erbij kwam gebeurde er niks, geen gilletjes, helemaal niks. Pater stapte door de wei en Set stapte erachter aan, snuffelend en benieuwd. Pater had meer zoiets van huuuh blijf van me af Dus komt wel goed denk ik. Enige enge is dat Pater ook 30 is, ik wilde dat ik geld had om zelf een jonge gezelschapspony erbij te nemen nu
Ik vind dat het veulentje in eerste instantie niet als gezelschap gezien kan worden. Dat is Sets baby en bovendien moet een veulen gewoon opgroeien met andere paarden dan het moederdier, vind ik.
Nickyyyy
Geplaatst: 21-01-14 13:40
Gelukkig dat het goed gaat met het nieuwe maatje van Set. Blijft die gewoon? Of ga je wel opzoek naar een paard van jezelf erbij?
Het is meer dat ik niet jarenlang andermans paard in mijn weide weil hebben, vandaar dat ik er liever eentje van mezelf bij zou hebben. Nu heb je toch een soort verantwoordelijkheidsgevoel en bij een eigen paard is alles gewoon je eigen ding.
Ik wil geen shetlander. Maar maakt verder niet uit, ik kom er wel uit.
Nickyyyy
Geplaatst: 21-01-14 14:28
Kan ik me wel goed voorstellen idd! Gelukkig heb je in ieder geval iets en kan je op je gemak, als je eraan toe bent, na gaan denken hoe of wat.
Nu staat set in ieder geval niet alleen, dat is het belangrijkste. Tegen die tijd kan je altijd nog gaan kijken wat je er eventueel bij wil nemen, als je besluit zelf nog een paard aan te schaffen.