Ze is nu wel weer erg onrustig... Zwaar ademend. Ook erg slap van achteren, puntkont. Dit kan toch niet lang meer duren... Arm diertje
Heb hier ook wel gemerkt dat ze koliekerig kunnen zijn een week of twee voor de bevalling, alsof het veulen dan draait of iets.
Ze is echt supert onrustig! Oooh faat liggen!!Je moet een sluikreclame van hypostore ophangen... zoveel kijkers
Julia schreef:Volgens mij gaat het beginnen..En een paar seconde later denk je... eeeenze staat! Maar t kan nu niet lang meer duren denk ik!
Al 245 mensen aan het kijken. Ze is ontiegelijk onrustig nu, lijkt echt pijn te hebben. Hopelijk meldt het veulen zich snel..Heel veel succes Nicole!
Inderdaad weer super onrustig, nu net op het punt dat ik wegga, maar hoop voor Mier dat het nu gaat gebeuren, dan is ze er vanaf! Kijk ik het wel terug
Goh ze echt heel onrustig, hoop voor haar dat het snel over isIs het niet handiger als de deken af is?
Ben je nog steeds op stal Nicole? Je zag wel duidelijk dat ze weeen had, nu lijkt ze weer wat gekalmeerd gelukkig