Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat denk je zelf TS, zit het erin dat ze het er vanavond uitgooit?
! Ik zal eerst even een klein verslagje van vandaag typen en dan ga ik eens rustig alle reacties lezen
.
! Deze avond was ze opnieuw heel vervelend naar haar buik, ze schopt er de hele tijd naar en ze gooit ook haar staart er vaak tegen (net alsof ze de vliegen van zich wil slaan, maar er zijn geen vliegen) en ze bijt er vaak in, melktest was nog steeds 6, zat ook maar enkele uurtjes tussen. Toen ik daarnet weer binnen in huis was zag ik dat ze zeker 10min aan een stuk haar poep tegen de muur aan het duwen was en zo heen en weer bewoog.
want alle vorige keren was ik mis
. Ik vind sowieso dat ze veel veranderd is de voorbije 24u, maar ik durf niet zeggen of het deze nacht al komt.

Ben zelf niet zo van de uiers.. we hebben merries gehad die 2dagen kegelden en merries bij wie de melkbar pas na de geboorte volledig volliep
Hoop dat t snel geboren wordt en je weer lekker rust hebt en wij een kleine nillie kunnen bewonderen
Het is prachtig weer, ik zie niet in waarom dat niet zo kunnen. Maar daarover verschillen de meningen ook weer.