Sowieso eerst houden de eerste jaren, als het dan een paard wordt waar ik niks mee heb kan ik natuurlijk nu niet zeggen dat ik het dan niet zal verkopen.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-14 16:47
Setje vandaag, 337 dagen, pH nog steeds 6,8 zelfs neigend naar 7.0
gedrag is heel normaal, vrolijk, grazen, actief, niks te merken
uier loopt niet meer terug, dat is een pluspunt
banden zijn wat slapper dan afgelopen tijd
en gewoon omdat het kan, Blue
pradadaan
Geplaatst: 15-08-14 16:50
Set....duurt laaaaaang
nou bekijk het positief: het veulen is waarschijnlijk zó prachtig dat Set haar zo lang mogelijk voor zichzelf wilt houden
melanie0906
Geplaatst: 15-08-14 16:50
Goed dat de uier niet meer terugloopt! Nu mag je echt op gaan schieten hoor setje!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-14 16:51
pradadaan schreef:
Set....duurt laaaaaang
nou bekijk het positief: het veulen is waarschijnlijk zó prachtig dat Set haar zo lang mogelijk voor zichzelf wilt houden
ben idd erg blij dat de uier zo blijft, dan weet je dat het alleen nog maar voller zal zijn of hetzelfde, als ik bij de wei kom.
Inderdaad Miran, maar je weet nooit wat er gebeurt dus in eerste instantie houden, maar de toekomst weet niemand. We wachten inderdaad rustig af, maar ik denk dat we nu wel dichtbij komen nu de uier niet meer terug loopt
Filmen is leuk. Sowieso kan je natuurlijk filmen en als je geen behoefte hebt het openbaar te zetten kan ik mij dat ook voorstellen. Maar duurt nog wel een paar dagen hoor. 20 ste pas