Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Ik blijf echt overdonderd van al die lieve berichten van jullie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Vandaag was het definitieve afscheid want ze is/zijn nu echt weg. En hoe dat is gegaan? Manmanman... ik ben heel blij dat ik het niet heb gezien maar wat die man in vredesnaam heeft gedaan?? Het hele zeil was verscheurd en alles zat onder het bloed. Niet een beetje maar echt heel erg veel. Dat is er niet vriendelijk aan toe gegaan. We hebben al kokhalzend het zeil meegenomen en in de container gepropt (die morgen gelukkig wordt leeggehaald). Maar hier draaide je maag gewoon van om. Wie doet nou zoiets?
Manadeluca schreef:Bij een manege in de buurt is dat ook gebeurd, en niet dat er niet respectvol met het lichaam was omgegaan, het ging hier om een heel frêle gebouwd paardje, waarbij er veel bloed uit liep terwijl het opgehaald werd, soms gebeurd dit. Het zou kunnen dat dit ook bij Elonia gebeurd is.
Dit nog bovenop jouw verdriet is niet prettig natuurlijk. Warme knuffels voor jou.
Muronia schreef:Jullie reacties stellen me wat gerust. Dat zou het inderdaad kunnen verklaren en dat geeft me er wel een wat beter gevoel over. Ze heeft die laatste dag ook enorm veel medicatie gekregen via injecties en een infuus van 6 liter. Ik weet niet of dat er ook nog mee te maken kan hebben. Ik ga er niet meer achteraan bellen, het is goed zo. Het was gewoon een heel naar beeld en dan krijg je van alles in je toch al geklutste hoofd.
Ik ben er voor mezelf wel over uit dat ik niet ga stoppen met fokken. Ik heb er zoveel liefde in zitten en ondanks dat dit verschrikkelijk is, kan en hoort het zoiets moois te zijn.