[VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxCYNNxx

Re: [VOLG] Arabisch crabbet veulentje verwacht in 2020!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:13

Ja ik weet het; echt belachelijk en vooral heel kinderachtig....maar blijkbaar is er toch iemand die daar plezier uit haalt.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:15

Heel raar, maar wat ik nog vreemder vind, is dat Youtube zelf niet nadenkt en even checkt wat het voor lifestream is.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:18

nou idd...dat is zeker apart. Heb ooit een s een video geflagged paar jaar terug. Ging om een video waar gewoon dierenmishandeling in te zien was. Ik 2 dagen later checken of die er af was en bleek gewoon er nog op te staan en te bekijken.
En ik ben toen echt niet de enige geweest die geflagged heeft toen.

Normaal horen ze wel de video eerst te bekijken of het inderdaad terecht geflagged is ja of nee.

Heel weird dat nu blijkbaar zonder enig eigen onderzoek de stream gelijk verwijderd wordt. Of zijn ze met een live stream gewoon strenger dan met gewone video's?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:19

Storm schreef:
Heel raar, maar wat ik nog vreemder vind, is dat Youtube zelf niet nadenkt en even checkt wat het voor lifestream is.

Inderdaad.. Ze willen misschien de privacy van Jet beschermen :P

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:22

Livestream zal sowieso wel strenger zijn gezien er ook zelfmoorden, mishandelingen en moorden op gestreamt worden net als bij facebook.

Maar vind het toch wel heel vreemd dat deze er zo snel af gaat dan...

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 14:43

Het blijft inderdaad heel vreemd, eerst dacht ik nog bij mijn eerste stream 'oh iemand heeft per ongeluk een duimpje omlaag gegeven ' toen werd hij eruit geknikkerd.. Dus een nieuwe geopend en weer duimpje naar beneden. Heel raar!

Nu heb ik de stream vandaag 8 uur al lopen, niks aan de hand. :') tja, weet niet of 't toeval is, zou kunnen natuurlijk. Maar in de mail die ik kreeg stond dat mijn video geflagged was voor review door een andere YouTube gebruiker.

Ik ga het sws filmen en ook vanaf de camera wordt het gefilmd dus uiteindelijk mist niemand wat hihi!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:48

Ah dat vind ik toch wel heel sneu hoor. Het was juist zo leuk om live te kunnen volgen. Jammer dat 1 iemand het weer verpest voor zo'n 170 8)7 anderen.

Kun jij niets aan doen ts! Chapeau voor je doorzettingsvermogen om ons live mee te kunnen laten kijken. Ik heb niet mee gechat maar vond het wel leuk om te volgen.
Veel succes met de bevalling en de weinige slaap uurtjes.. hopen op een mooi gezond veulentje. Jetje zet 'm op +:)+

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:49

Stille meelezer hier, vind het echt vreemd. Waarom zou je dat doen :? Iemand gefrustreerd vanwege de omstandigheden nu ofzo.

Ik las in de chat dat er een duimpje omlaag was, had nog een duimpje omhoog gegeven in de hoop dat dat iets zou helpen maar helaas :n

Succes in ieder geval. Als ik aan Jet denk zit er maar 1 liedje in m'n hoofd.... "Duurt te lang"

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:51

Stille meelezer
Heb gisteravond zo vaak gedacht dat het ging gebeuren.
Op geven moment stond ze paar keer achter elkaar te mesten ik moest blijven kijken totdat die eruit werd gegooid!
En uiteindelijk vanochtend gelijk bokt gecheckd maar geen veulen -O- ik was helemaal verbaasd. :\

Hopelijk aankomende nacht! succes en sterkte met waken!
En jammer dat er mensen zijn die dit zo verpesten voor alle kijkers! Het is zo iets bijzonders om mee te mogen maken!

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:54

Man wat laat ze je in spanning zeg! Inderdaad zoals al is genoemd chapeau voor je doorzettingsvermogen om ons mee te laten kijken en wat vervelend dat er steeds iemand de livestream flagged! Hopelijk duurt het niet te lang meer en kan je na vannacht weer een nacht doorslapen *\o/*

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:57

Kan je YouTube niet contacteren en vragen wat de reden is dat ze meteen de stream verwijderen? Er is toch niks schokkend te zien ofzo...

Je hebt al namen klaar voor het veulen maar misschien kan je er nog iets aan toevoegen:

Forever taking
Nerve breaking
Patience killer
_O- :')

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 14:58

Dankjulliewel voor de lieve berichten, heel fijn! <3 En zo leuk dat er zoveel mensen mee leven _/-\o_

@ Thomas, ik kon bezwaar maken maar helaas niks terug gehoord van YouTube. Zullen wel druk zijn.

Haha geweldige namen :p

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:02

Michelle_S schreef:
Dankjulliewel voor de lieve berichten, heel fijn! <3 En zo leuk dat er zoveel mensen mee leven _/-\o_

@ Thomas, ik kon bezwaar maken maar helaas niks terug gehoord van YouTube. Zullen wel druk zijn.

Haha geweldige namen :p

Weer zo typisch... Verwijderen kunnen ze in 1 klap, maar antwoorden is teveel gevraagd :roll:

Condor1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:12

Of misschien fashionably late :)
Ik ben mn hele hobby kwijt. Ik had gister avonddienst in het verzorgingshuis waar ik werk en heb samen met de clienten regelmatig even gekeken. Erg jammer dat 1 iemand het nodig vind het feestje te verpesten.

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:15

Oh dus toch wel een flag wat vreemd. Maar wat eerder gezegd is dat moeten zij toch ook controleren? Of zou iemand gezegd hebben dat het paard niet van jou is. :')
Anders kan ik me niet voorstellen dat 1 duimpje omlaag dat kan veroorzaken.

juuljb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:26

10 nieuwe paginas en nog steeds geen veulen, wat een fopmerrie :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:33

Kun je niet zien wie je disliked?
En wat zijn de opties qua blokkeren van gebruikers en nog belangrijker: kunnen geblokkeerde youtubers je filmpjes etc nog zien?
Want daar zou je mss nog mee kunnen bereiken dat de disliker je niet meer kan flaggen.
En idd contact opnemen met YouTube, uitleggen wat je streamt en aangeven dat je het idee hebt dat je onterecht geflagt wordt, desnoods dit blijven herhalen.

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:38

Maar als jij uitgerekend degene bent waarbij de stream constant eraf wordt gegooid... zou je dan niet via een ander YouTubekanaal (of zelfs ip-adres) kunnen livestreamen? Ik kan me nl. best voorstellen dat als YT jouw livestream al eens heeft verwijderd, jij een nieuwe plaatst en zij meldingen ontvangen, dat het verwijderproces wat soepeler verloopt. Correct me if I'm wrong. :7

Ik had gehoopt hier foto's te zien van het pasgeboren veulentje maar ze houdt je in spanning!!!

Cbrooij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:40

Jammer dat we niet meer kunnen meekijken, zet hem op Jet! Today is the day *\o/*

Nordic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:08

Jammer van de livestream. Maar ik wil je heel veel succes wensen! Ik blijf mee duimen en in spanning wachten op de eerste veulenfoto’s <3

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:44

En alleen via je Facebook de link delen Michelle? Misschien is de flagger (is dat een woord? ) niet met je bevriend?
Staat de stream er nu nog steeds gewoon op?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 16:56

Zoals aangegeven heb ik contact gezocht met YouTube maar nog geen gehoor, daarbij heb ik uitgelegd wat voor stream dit is. Helaas kan ik niet zien wie mij disliked of mij heeft geflagged.

Ik ga geen speciaal nieuw account aanmaken voor de stream, sorry.. Vind ik beetje teveel van 't goede.

De stream die nu loopt, vanaf vanmorgen doet 't nog steeds en komt bij moment suprime online voor jullie.

Bedankt voor de lieve woorden <3

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 17:19

Hier ook een stille meelezer :o
Wat betreft de YouTube stream, het uitgaan zal geautomatiseerd gaan, waarschijnlijk naar aanleiding van dat negatieve duimpje. De uitleg van Michelle moet door een medewerker beoordeeld worden, en kennelijk is ook YouTube niet druk bezet qua medewerkers deze dagen.
Als je de streams die uitgezet zijn niet hebt verwijderd, zóu het kunnen dat deze na review van het appeal (wat dus langer duurt dan gebruikelijk) weer online komt.

Dat gezegd, succes met wachten Michelle!
Ik ga weer terug in stille modus :)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 17:26

even snelle update, melk spuit er inmiddels uit.. ik hoop dat ze een beetje snel het veulen neerlegt. Ze staat al 2 uurtjes binnen, is ook wel onrustig weer.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 17:29

Succes Michelle, het zal nu hopelijk echt gebeuren!!