Wat een knapperd, ik ben dol op de witte hoofdjes.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-17 13:55
Dit weekend Boogie scannen op dracht maar heb er niet zo'n goed oog in, ze had 3 dagen vocht na het insemineren, waar ze spuitjes voor gekregen heeft op het dekstation.. maar wie weet.
Donneke en Satinka staan even thuis want meneer heeft zich geblesseerd. Wonde aan zijn been, wat ik toch goed wil ontsmetten en verzorgen met deze hitte en dus bijkomende vliegen etc..
Jade staat vol beten welke nu allemaal korstjes zijn geworden, dus haar straks ook maar naar huis halen en eens wassen met isobethadine shampoo en dan vliegendeken op.
Toch leuk die paardjes...
De veulens beginnen nu allemaal goed te verharen, de nieuwe foto's moet ik nog uploaden op computer Shimmer is inmiddels al 3 maand, Mimi 2,5 en Don 2 maand oud.. gaat toch snel he!
Fotsy
Geplaatst: 01-06-17 18:20
Paarden het is toch altijd wat he. Waarom hebben we er nu weer? ohja ik slaap niet graag rustig waarschijnlijk
Don is echt ook wel mijn favo, ben benieuwd als die later groot is, zou mooie dekhengst zijn.
Ik vraag me altijd af wat mensen zonder paarden doen in hun vrije tijd.... Ik ben altijd bij de pony's. Kan me niet voorstellen dat ik na het avondeten de hele avond op de bank zit
Houdt Don zijn nieuwe eigenaar hem hengst? Ik ga mijn nieuwe opties moeten openleggen denk ik
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-17 19:39
Haha ja Don mag normaal gezien hengst blijven zijn nieuwe eigenaresse zal hem zelf met curly merries gaan kruisen. En ik heb ook al een dekking van hem besproken binnen een paar jaar Zijn nieuwe eigenaresse zit normaal gezien ook op bokt, ik zal zeggen dat ze zich hier ook eens moet komen melden
En Mimi gaat naar Duitsland, naar een hele lieve dame, die een ouder paardje heeft en van Mimi haar opvolgster wil maken, om een recreatief maatje voor het leven te zijn. Verder geen fokplannen ofzo, puur recreatief rijden
Ja dat is het plan maar uiteraard weet je niet wat de toekomst brengt he.. ik hoop het ook echt zn nieuwe eigenaresse heeft een facebook pagina voor hem gemaakt (Super Star Spook) waar de liefhebbers hem kunnen blijven volgen
Hier denk ik dat we Chexy dit jaar toch maar niet gaan dekken.. ik heb een beetje een dipje met alle pech van afgelopen maand (heel veel kosten aan beide auto's en blessures veulentjes en boogie die niet meewerkt -weer niet drachtig-) Dus wil liever volgend jaar vroeg beginnen dekken als ze hier thuis staan en we het zelf wat ik handen hebben..
Fotsy
Geplaatst: 04-06-17 21:18
dikke knuf, ik denk dat het de tijd van het jaar lijkt te zijn voor een dipje
heb de pagina al gevonden, wel leuk om hem te volgen, hij is echt geweldig leuk en mooi.
Ja niet leuk he.. ze belden net dat ze nog niet af was , maar het ei nu elke moment ging springen, dus Jef is terug met Arany naar het dekstation om nog eens rechtstreeks vers te insemineren. Als dit niet lukt zal het nooit meer lukken denk ik Dus weer 18 dagen duimen voor de laatste poging.
Ja dit is de bleekste dunskin tot nu toe denk ik. Alleen aan de onderkant van het staartje zie je zwart
Hier moeten we volgende week Boogie scannen... laatste poging. En zo meteen komt de DA Jade en Satinka nog eens scannen, hopelijk beide nog mooi drachtig.