Ach jeeetje, zo lees je even een paar dagen niet... Wat vreselijk.. Ik hoop van harte dat Misty haar veulentje het haalt en dat het met de overige dames prima verloopt.. Ontzettend rot...
Duim hier ook heel hard voor een wonder voor Misty haar veulen!
sandra3235
Geplaatst: 25-01-16 11:47
Heel veel sterkte Marije, ik heb hier geen woorden voor. Wij duimen
manumol
Geplaatst: 25-01-16 11:56
Ow wat een verdriet
gisteravond nog cam gekeken. Zag dat 1 paardje onrustig was. Rondjes lopen liggen en opstaan. Dacht nog aan koliek, maar daar was (het zeg) maar te rustig voor. Aan bevallen dacht ik niet omdat haar staart niet in een vlecht zit... even later was alles rustig en ben ik gaan slapen, rond 23 uur.
Nu lees ik dit! En zie ik dus dat het het zelfde paardje was...
Heel veel sterkte Marije!
Al_Zawraa
Geplaatst: 25-01-16 12:00
Ach jeetje Marije, kan me voorstellen dat je op dit moment even helemaal klaar bent met fokken! Maar hier kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Heel veel sterkte voor jou, heb je wel hulp van mensen die je af en toe even kunnen afwisselen, zodat je even kan slapen?
Ik ga heel hard duimen voor Misty's veulentje! Ik hoop dat er een klein wondertje gebeurt en ze het gewoon gaat halen!
Roosje01
Geplaatst: 25-01-16 12:13
Oh wat balen zeg hopelijk komt ze erdoor heel veel sterkte marije. Wel fijn dat je pg dr melk kunt gebruiken. Ga ook hard duimen dat ze het red.
Jeetje Marije... wat een ellende! Hoe kan dit nu!? Hopelijk red de kleine het toch nog, al wordt dat alles behalve makkelijk.. Sterkte!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-16 15:32
Het kleintje is iig niet verder achteruit gegaan maar het mesten komt nog niet op gang. De DA komt zo weer en dan overleggen we weer wat wel en niet te doen. Ook worden de monsters van de merries en het veulen straks nog bij de kliniek opgehaald en dan hopelijk woensdag de uitslag als ze iets kunnen vinden.
pretty
Geplaatst: 25-01-16 15:37
Hopelijk komt het mesten op gang. Is ook moeilijk natuurlijk omdat het niet rondloopt en druk kan zetten zoals een ander veulen. Succes met haar,en ook hopelijk snel uitslag.
In elk geval goed nieuws dat het zorgenkindje niet achteruit is gegaan... heeft de DA zich nog aan een prognose gewaagd of niet?
En heel krom misschien, maar ik hoop dat er duidelijk iets uit de test komt zodat je in elk geval weet wat dit veroorzaakt heeft.
Ik snap heel goed dat je het fokken nu even goed zat bent, maar er zijn weinig mensen zo goed voor hun paardjes als jij: je bent er altijd als er veulentjes geboren worden en helpt waar nodig om ze vervolgens lekker met rust te laten. Dit meiske had niet in betere handen terecht kunnen komen, dus ik hoop echt dat ze het redt!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-16 17:57
De DA was blij verrast te horen dat ze zeker niet achteruit is gegaan. We hebben dan ook besloten om direct even door te pakken, preventief op de AB en ook even een klysma en binnen 10 minuten was er POEP Ook probeert ze regelmatig wat rond te tijgeren op het kleed. Het is iig positief dat ze dat probeert.
Echt een prognose is er niet. Ja dat 98% de eerste 48 uur niet overleefd Maar goed, na alle pech gaan we nu voor die 2% die het wel overleefd...