Ik heb weer een raar verhaal Merrie had vorig jaar al een cyste. nu heeft ze 2 zwarte blaasjes 2 follikels had ze niet dus 2 vruchtjes is onmogelijk. De ene is dus met zekerheid de cyste, nu is de vraag of de ander ook een cyste is of het vruchtje. Dus donderdag nog een keer controleren of er 1 van de 2 is gegroeid.
Hmm... lastig! Dat is nog even onzekerheid dus. Ik hoop dat er toch een vruchtje zit.
Nico_lette
Geplaatst: 23-06-15 14:19
Dan voel ik me ook een jonkie
Ponyparadijs, wat rot voor je!
ponyparadijs
Geplaatst: 23-06-15 14:19
Als ik de foto zie zeg ik drachtig. Maar de dierenarts kan het nog niet met zekerheid zeggen. Maar goed we zitten vandaag ook pas op 16 dagen. Dus het is ook nog wat vroeg
Zit denk ik wel goed Tinneke, Kelly heeft ook wel eens die dagen dan ze bijna in je kruipt en dagen dat ze denk: move jij! Dat zullen de hormonen wel doen.
ponyparadijs
Geplaatst: 23-06-15 14:25
KoudbloedKim schreef:
Kan zo'n cyste nog kwaad voor het vruchtje?
In principe niet. Vorig jaar zat het vruchtje tegen de cyste aan en was het de vraag of het wel kon innestelen dus hebben we vaker gecontroleerd Maar ze zitten nu niet tegen elkaar.
Nee dat zit ook nog tussen mijn oren. Voorheen stond ik met mijn merrie op een pensionstal waar ze van zeg mei tot en met september het land op konden. Dan wil je niet een veulen wat pas in juli komt omdat je dan met een 3 maand oud veulen veel op stal zit.