Slina schreef:Niet vandaag hoor, ben ziek dus kan niet op kraamvisite dan Kun je wel mooi elke 5 minuten checken of het veulen er al is
Robynn schreef:Slina schreef:Niet vandaag hoor, ben ziek dus kan niet op kraamvisite dan Kun je wel mooi elke 5 minuten checken of het veulen er al is Ik woon er wel dichterbij dan Denise
Slina schreef:Robynn schreef:Kun je wel mooi elke 5 minuten checken of het veulen er al is Ik woon er wel dichterbij dan Denise Ja maar als je ziek bent hoor je ook af en toe even een frisse neus te halen toch? Ik zeg kan makkelijk hihi!
Elegance_ schreef:Ik denk dat ze op beter weer wacht haha het regent hier lekker dusMisschien een paraplu boven de bips van mams vastmaken? Dan kan het veulen droog ter wereld komen.
Elegance zal wel binnen staan want die haat regen dus mocht het nu geboren worden word het sowieso droog geboren haha
Mallow schreef:Sorry ts maar denk dat t toch nog een paar dagen duurt dan word het serieus te spannend!
Lauwttje schreef:Als de baaab er is bied ik mij aan als fotografe op kraamvisite Denise Hier ook kunnen we mooi samen gaan
Even snel een update vanaf stal, mevrouw heeft aardige harsdoppen en veel plakkerige witte melk aan haar uier! Zal straks ff de foto's plaatsen