Met deze 'kleine' meid is het de bedoeling om naar de late veulen keuring te gaan. Nu moet ik zeggen dat ze best wel flink is van maat. Het is zo'n lieverd ook. Makkelijk halster om,vorige week had ze diaree dus elke dag billen afspoelen. Dinsdag staat er een fotoshoot op de planning voor de veulentjes. Ik ben benieuwd
Wat goed gefeliciteerd met de behaalde resultaten op de keuring
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-22 15:39
Dankjewel! Morgen wordt wild Thing gescand. Ik hoop zo dat ze gelijk drachtig is. We gaan er maar niet vanuit, dan valt het altijd mee. Ze lijkt nog niet hengstig. Fingers crossed.
Wie wil er nou niet nog zo'n knapperd
En knappe 'grote' Winston, ons kampioentje hij moet nog even in zijn oren groeien stiekem trots op hem, dat hij dit nu durft
chanicha
Geplaatst: 10-07-22 15:54
Hij is groot en die kont mag er ook zijn hoor, helemaal trouwens
Is ze zo heftig dat er een hengstenketting aan hangt?
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-22 10:50
Helaas niet drachtig. Ook niet verwacht eigenlijk. Zat nog wel een geel lichaam, volgens de dierenarts wel geprobeerd om drachtig te worden. Ook nog niet echt een ei. Leek beginnend hengstig te worden. Ik heb gezegd dat er nu wel nagespoeld moest worden. Had ik vorige keer ook gezegd maar was niet nodig volgens hun. Ik heb haar nog zien vuilen ook na insimineren. Woensdag weer scannen en ik hoop snel weer te kunnen insimineren. Wordt dan ook de laatste poging. Anders volgend jaar optijd beginnen.
Voor sisi ga ik een afspraak maken voor foto en echo. Ze heeft als jong veulen een klap gehad. Na antibiotica en pijnstillers leek de wond mooi rustig en geen zwelling meer. Helaas sinds vorige week flinke verdikking. Dierenarts heeft vandaag gevoeld. Lijkt verdikking op het bot en strekpees was ook verdikt. Ze loopt goed, volgens deze dierenarts hebben ze niet heel veel aan strekpees. Ik wil toch even weten hoe het ervoor staat en wat een andere dierenarts zegt.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-22 10:53
Winston kwam nog langs op Facebook benieuwd naar de andere foto's. Baal ervan dat er niet gefilmd is door mijn vader.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-22 20:08
Dat wordt foto's uitzoeken
Vanochtend hadden de veulens een fotoshoot. Hadden helaas niet heel veel zin in actie maar zitten mooie foto's tussen. Heel erg benieuwd naar.
Nog een nieuwtje, het lijkt erop dat Winston een heel leuk nieuw baasje heeft gevonden. Nog niet helemaal officieel, maar ben zo blij met de gegadigde
Morgen ochtend wordt wild Thing weer gescand, ik zie nog niet echt vorderingen. Ik zal zo nog even schouwen. Anders maar hengstig spuiten als het niet doorzet