Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AndreaB schreef:Ik dacht ook echt dat het gisteren begonnen was.
Jammer dat het niet doorgezet heeft.
Ik heb in het DBT de app Angelcam eens voorbij zien komen.
Dit kwam voor mij te laat, dus ik heb me er verder niet in verdiept, maar wellicht het proberen waard.
Ik vond het ook heel jammer dat er via Foscam maar een beperkt aantal mensen mee kunnen kijken.
Michelle_S schreef:Nieuw plan... ik ga proberen te streamen via youtube, vimeo is niet gratis zag ik, facebook een heel gedoe en de meeste dingen gewoon te ingewikkeld haha Heb hier al zoveel energie toen ingestoken.
Dus.. Ik ga de livestream zodra ze onrustig wordt en het er echt echt op lijkt dat ze gaat bevallen, dan pas delen via hier. Mocht hij t dan een half uurtje doen.. dan is het meegenomen en kunnen jullie wel mee kijken. Ik ben zojuist een nieuwe gestart (paar uur terug) en deze doet het nog... fingers crossed!
Dat geeft misschien goede hoop.
corine1981 schreef:Michelle_S schreef:Nieuw plan... ik ga proberen te streamen via youtube, vimeo is niet gratis zag ik, facebook een heel gedoe en de meeste dingen gewoon te ingewikkeld haha Heb hier al zoveel energie toen ingestoken.
Dus.. Ik ga de livestream zodra ze onrustig wordt en het er echt echt op lijkt dat ze gaat bevallen, dan pas delen via hier. Mocht hij t dan een half uurtje doen.. dan is het meegenomen en kunnen jullie wel mee kijken. Ik ben zojuist een nieuwe gestart (paar uur terug) en deze doet het nog... fingers crossed!
Dat geeft misschien goede hoop.
En de link privé delen aan belangstellenden?? Dan is de duimpje omlaagdroeftoeter misschien buiten te sluiten.