Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
(Niet helemaal eerlijk, want Muzanna had een achterstand...)

Tutje.
geworpen heeft...

Het is echt zelden dat je zulke kwaliteit voor minder te koop aantreft. Dan zijn ze vaak al ouder dan 15 of heb je een buitenkansje te pakken (en die zijn vaak zo weg). Voor Manari geldt: én merrie, én valk, én metallic, én hoge, mooie aftekeningen, én aan de maat, én een fantastisch karakter, én zeer correct met goede gangen, én een uitmuntende afstamming. Dat is de spreekwoordelijke jackpot. Die gaan zelfs als veulen vaak niet onder de 10-15k weg. En potverdorie wat groeit ze mooi uit (en wat is de stalhouder stiekem verliefd op haar, ze heeft ook wel echt een vreselijk leuk karakter...)
Over specifieke paarden laat ik me dan ook liever niet uit, behalve als iemand specifiek advies wil.

Hopelijk is Muzanna van de eerste keer drachtig en kan ze snel terug naar huis komen. 
Als ik dit allemaal lees, ben ik stiekem wel benieuwd wat jij als AT kenner van Aliaa vindt.
En wat leuk dat je er voor volgend jaar drie verwacht! Je had vier merries toch? Welke zijn drachtig en van welke hengsten? Maak je tzt ook een volgtopic? En ooit tref je dé Teke merrie die je moet hebben. Dan is er wel plaats.
dankje! Stiekem hebben we de datum om haar op te halen al vastgelegd. We hebben ook rekening te houden met onze pup, waar je niet te jong de grens mee over mag. Dat risico nemen we nl. liever niet.
In principe zou ze best uit logeren kunnen, maar omdat ze nog zo jong is doen we dat liever niet.

Wat gaat dat snel! Knapperd
.
maar is vast al wel gedaan