Alexandra, het is ongeveer de helft van de gokjes die we vorig jaar hadden bij LaVie, dus het valt nog mee Maar verloten aan de winnaar? Hmmm.. wie weet
Aangezien we de 11 maanden mijlpaal hebben gehaald (ik weet niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn ) hierbij de buik-update:
En de tietupdate: Ik zie haar uier iedere ochtend, dus voor mijn gevoel staat hij redelijk stil, maar als ik dit zie, krijg ik toch wel weer hoop Haar rechterspeentje stond net bij het binnenhalen ook nog steeds een beetje onder spanning. Zoals het er nu uitziet, denk ik nog steeds dat ze gaat overdragen, maar haar lichaam is zich zeker aan het voorbereiden. Ze heeft namelijk ook geen billen meer:
Ik heb zojuist voor het eerst kunnen testen: [ [url=m/ATKg4y.jpg]Afbeelding[/url] ] Ik denk 8, dus nog hoog, maar dat ik überhaupt kan testen is al vooruitgang
Jeej Eindelijk testen. Ik heb gisteren ook voor het eerst getest. Zat op ongeveer dezelfde waarde...Zouden ze tegelijk gaan? Kunnen we elkaar wakker houden dalijk, tijdens het waken
Lijkt me gezellig! Of we doen om tourbeurt Morgenochtend om half 7 weer kijken. Test was net hetzelfde als vanmorgen en ze staat er rustig bij, dus ik pak nog even wat slaap en zet mijn wekker vannacht twee keer
Spannend! Ze moet wel opschieten ik kom graag Fibaby bekijken.
Fotsy
Geplaatst: 23-04-17 23:09
spannend, mijn gokje al voorbij, maar tietjes beginnen nu ook echt goed te vullen ook, kunnen nog wel wat voller geven wel weer slecht weer deze week helaas
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-17 07:53
Marit, ik heb vanmorgen gezegd dat ze voor jou moet opschieten, omdat je anders moet meer langs kan komen. Fotsy, vanaf volgende week wordt het mooi weer, dus ze mag best wachten tot het weekend. Hoewel, als ze het gewoon zoals afgesproken aanstaande woensdag doet, ben ik daarna 4 dagen vrij, dus dat vind ik eigenlijk wel een goed plan Enne, als je kleur- en geslachtsgokje er dan ook maar aan gaan
Melktest gisteren en vandaag, zien jullie verschl?
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 24-04-17 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt