Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hopelijk hebben jullie meer geluk!

) maaike1994 schreef:Nee nog geen veulen en ik heb ondertussen ook niet geslapen (ben wakker van 1u deze nacht), ik was de enige die thuis was vandaag dus moest wel wakker blijven om haar in de gaten te houden en moest met mijn kitten naar de DA.
Ik reageer straks iets uitgebreider, ik ga nu even uurtje slapen, dan wat eten en dan eens kijken hoe het met Vanille haar uier is
Oh en een happy bday aan de jarigen!
af en toe een poosje slapen is wel nodig hoor Maaike
. Ja het waken vind ik maar normaal, ik koos er voor om haar te dekken, dan is het ook mijn verantwoordelijkheid om haar in de gaten te houden zodat ik kan ingrijpen als het nodig is. Zou het mezelf nooit vergeven als er iets mis zou gaan en ik het niet gezien heb of niet op tijd bij haar zou zijn. Deze nacht heb ik wel enkele uurtjes kunnen slapen, mijn vriend heeft van 1u tot 6u naar haar gekeken dus dan kon ik slapen
.
. Gisterenavond was er nog niet zoveel verandering bij Vanille haar uier, hopelijk is er vandaag wel duidelijke verandering zichtbaar