Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
baszo17 schreef:Dat is een aparte combi!!,
Idd snap ik het niet helemaal waarom je niet een kleinere merrie hebt gekozen welsh oid.
wel.chill voor je merrie dat ze er zo'n klein veulen uit moet poepen hahah
Jikkeee schreef:@baszo17, en als je even DL's berichten had doorgekeken had je kunnen lezen dat ze al vaker antwoord heeft gegeven op de vraag waarom ze niet voor een kleinere merrie heeft gekozen
Femke_L schreef:baszo17 schreef:Dat is een aparte combi!!,
Idd snap ik het niet helemaal waarom je niet een kleinere merrie hebt gekozen welsh oid.
wel.chill voor je merrie dat ze er zo'n klein veulen uit moet poepen hahah
Dat laatste is niet helemaal waar...
Het veulen past zich aan aan de baarmoeder... het veuelen zal dus niet veel kleiner zijn dan haar vorige veulens.
Denk ook aan hondenpuppys.... die van een herder zijn vaak bijna net zo groot als die van jack russell als ze net geboren zijn. Het gaat om de groei en ontwikkeling daarna.
Jikkeee schreef:Nee oke, dat heb ik dan weer net niet begrepen uit je bericht @baszo17. Eigen mening heeft iedereen inderdaad, gelukkig
En man wat blijf ik jouw avatar creepy vinden...
Dustinlover schreef:Ziva: Fab haar geschiedenis:
2009: uitgerekend op 8 juni, veulen kwam met 285 dagen op 15 april(overleed 18 april)
2011: uitgerekend op 28 maart, veulen kwam met 360 dagen op 18 april
2012: uitgerekend op 8 juni, veulen kwam met 338 dagen op 6 juni
Niet echt een pijl op te trekken al lijkt ze dus wel wat langer te dragen als we een vroeg in het jaar zitten en het nog koud is.