Met je nieuwe aanwinsten en princess met dikke tetten is het wel weer tijd voor een fotospam
Fijn dat alles zo goed gaat.
Sylke104
Geplaatst: 21-06-16 18:42
Hey San Bokt geeft mij een waarschuwing dat er al enige tijd niet gereageerd is in dit topic en ik moet eerst opzoek gaan met de zoekfunctie om te bepalen of er een recenter topic is Nou is luisteren niet mijn sterkste kant en hoef ik niet op zoek te gaan naar San, want san vindt ons als ze tijd heeft en iets te melden heeft maaaaaar euhhhhhhh.........wanneer gaan de andere twee dames het eens langzaam spannend maken??
Ah arm konijn. Alle regen en onweer overleeft? had je vandaag op stal een zwembad of viel het mee? Den haag had er een hele boel zwemplekken bij vandaag. De wei is bij ons voorlopig niet begaanbaar, tenzij je wil glijden in de modder en klei
Hoe is het nu bij jullie? Wanneer is Princess Goortje eigenlijk uitgerekend?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-16 21:22
Navajo Amazing!!! SSF Em pacs Kaylee en haar 4 maanden zoon SKS Wynns Legacy Navajo. Keet is onze spiegel op houding en lichaamstaal op stal en kijk naar haar zoon, hij is gewoon de spiegel van zijn moeder....geweldig dit om te zien. Zo trots op dit stel!!!!! *even op foto klikken en dan zijn er nog meer van dit duo... http://myalbum.com/album/IdOV02JipkMM
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-16 21:24
En Princess is morgen 307 dagen en is bezig haar tieten vol te gooien
Jaaaa, Princess gaat eindelijk vaart maken Kan niet wachten wat ze er nu weer van gebakken heeft. Als Princess veulie heeft, kom ik echt heul snel kijken hoor Want ik mis jou ook
Navajo blijft een super mooi mannetje (kan er niets aan dien als ik de naam Navajo langs zie komen zie ik de grote Appaloosa van stal ook voor me haha)