Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xoranlover schreef:Ohhh tof!!! Arabische hengst toch?
Dido2316 schreef:Heb je een foto van hem? Ik ben echt benieuwd waar je voor gekozen hebt namelijk!![]()
Hoe is met Keesje?

turtlelito schreef:Oh, uitzicht op een Fiby! En van Kharamel, daar moet echt wat prachtigs uitkomen![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het ondertussen met Dais? Ze heeft een prachtig buikje, voelt ze zich ook een beetje ok? Ben toch een beetje bezorgd om haar, zo met de winter voor de deur.
Normaal ben ik er heel simpel in en gaat ze het laatste weekend van oktober weer naar stal. Nu twijfel ik heel erg: Op de wei laten zodat ze lekker kan lopen zo veel als ze wil en niet zo snel stijf wordt, of naar binnen omdat het op stal met een dun dekentje warmer is voor haar lijfje dan op de wei nu. Ik weet het echt niet. Ik kijk het maar per week aan. Vannacht was het ook behoorlijk koud, maar als ik nu naar buiten kijk, zou ik het zielig vinden als ze binnen zou staan. En ze vermaakt zich nog prima. ik merk het altijd wel aan haar als ze naar binnen wil, dan staat ze voor het hek naar me te kijken, zo van: 'Wat denk je ervan, Baas?' We gaan! Maar dat doet ze nu nog niet.Sammyoo schreef:Jee, leuk zeg! Ik dacht dat Kharamel naar het buitenland verkocht was??
Waarom heb je, behalve voor de kleur, voor Kharamel gekozen? Ben echt benieuwd wat er uit deze combi komt.

Kelly_J schreef:Oh, wat leuk! Fi en Kharamel! Vraag me af wat de kleurkansen dan zijn..?

wilde het al doorsturen naar je
volg weer mee hoor!

Don't stop movin' Yolooo