Jaycee heeft ook sowieso mijn stem Wanneer beginnen de veulenverkiezingen eigenlijk?
Fotsy
Geplaatst: 03-10-15 20:11
ook mijn stem hoor je kan ze inderdaad al wat beginnen apart zetten maar of dit echt helpt
hier net Lily thuis en mams was zoooo happy, niet normaal, ze wijkt geen meter van haar dochters stal dus de liefde is nu nog groter precies, die was er duidelijk nog niet klaar mee
In de natuur gaan ze ook maar hun eigen weg na twee jaar en dochter en mams blijven soms leven lang samen als er een nieuwe hengst verschijnt. Oh laat ze maar lang van elkaar genieten, kan zo mooi zijn als je ze samen ziet. Jaycee is wel groot naast mams, heb je ze nog eens gemeten? Ik zal dit ook nog eens doen.
Fotsy ik laat ze ook lekker bij elkaar. Ze gaan heel goed samen en zijn dikke vriendinnen en Jaycee heeft veel respect voor d'r mama dus ze mogen samen blijven. Maar ik vind wel dat ze ook even apart moeten kunnen, daarom oefen ik dat wel en gaan ze ook apart op stal. Lily en Flo zijn ook niet zo lang uit elkaar geweest, dan zal de moederliefde nog sterk aanwezig zijn idd.
Fijn dat jullie allemaal willen stemmen!
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-15 21:49
Hier weer even een kleine foto update voor de liefhebbers.
Ze groeit lekker door, staat nog lekker bij d'r moeder.
De bal is nog steeds favoriet, ze speelt er elke dag mee. Helaas is vandaag ook deze witte bal gesneuveld, dat wordt weer een nieuwe kopen.