Ik had dit gisteravond nog geplaatst in de dikke buiken-huiskamer:
Set was wat onrustiger, rondjes lopen stal in stal uit, zelfde rondje weer terug, in de stal staan, weer naar buiten, Blue wegjagen, Blue opzoeken om te kriebelen, Blue weer wegjagen. Maar toen ik even weg was gelopen liep ze daarna te grazen. Dus ik verwacht vannacht niks maar misschien gebeurt er wat van binnen. Uier nog steeds klein en hoge waarde.
Vandaag ben ik nog niet geweest want ik moet werken, hoop toch niet dat ze me verrast.
haha het komt pas als het af is. Ik krijg wel steeds van die waanideeën dat ze gewoon stiekem heeft verworpen en ik het veulen gewoon niet heb gevonden (groooote wei) maar dat lijkt me echt sterk maar af en toe die merries hier op bokt waar mensen weken, soms maanden wachten op iets wat niet komt brrrr
Nickyyyy
Geplaatst: 13-08-14 15:59
Spannend! Het komt nu toch wel lekker dichtbij Ben echt rete benieuwd wat er uitkomt!
Djoena
Geplaatst: 13-08-14 16:01
Kan ik mij voorstellen, ik droom er nu al van dat ik zometeen in hetzelfde pakket zit met Khaleesi.
Scheelt een hoop dat Setje een overduidelijk veulen mee laat liften in haar buik Wanneer ik denk, die gaat niet dikker meer worden komt er weer een foto bij waarvan ik denk wauw!!
Ik wil me toch ook nog even laten horen. Ik volg al vanaf het begin, Set is het eerste volgtopic dat ik volg ooit. Vind het zo leuk al die weetjes die je altijd geplaatst hebt e.d. Keep on going, en kom op Setje, ik ben zo benieuwd wat voor moois je ervan gebrouwen hebt
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-14 18:40
Thanks leuk complimentje
Ben op een gegeven moment gestopt met de standaard weetjes, maar de echte gegevens komen natuurlijk wel naar voren tijdens het wachten
Maarr
een veulen op eindgrootte
de (proef)draai
geboortepositie
De puntbuik/V buik aan het einde:
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 13-08-14 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat soort dingen, echt super! Helemaal nu ik diergeneeskunde studeer (ga naar mijn 2de jaar nu) extra interessant dus Ben ook erg benieuwd naar wat je gaat doen met Blue'tje!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-14 18:42
heb nog wat toegevoegd Bluetje is leuk om over na te denken! Mijn hart ligt toch bij dekken met een Av maar ja.. Dat zou ik eerder voor mezelf fokken!