Keet slaapt....en ik niet....sinds vanavond mijn knie (de goeie ), klem ofzoiets, spier die bovenop loopt lijkt klem te zitten bij elke draai word ik wakker. Wel handig met keet
Niet veel spannends gebeurt hè vannacht! Beetje jammer weer.. Mest is ook nog vrij hard als ik het zo bekijk. Of krijgt keet geen slappe mest voor ze gaat bevallen?
Pijn is nu minder, straks toch naar de fysio voor mijn pols, dus even navraag doen wat dit kan zijn. Ik kan dit weekend niet mee waken, we zijn op vriendenweekend. Maar groepschat kan gewoon hoor..
Hmmm ik heb geen beeld meer als ik de camera aan klik. Gisteravond al een keer dat het beeld weg viel, vannacht om een uur nog wel een keer gekeken en vanochtend blijft tie weer in het opstart/zoek scherm hangen. Morgen maar eens kijken of het weer lukt. Vanavond personeelsuitje van werk dus kan ik toch niet kijken.
Goodmorning Mijn i-net liep gisteren de hele tijd vast Ik dacht zal je nu zien dat keet gaat ploppen.
San nikan moet je laten als blinde geleide paard in duitsland doen ze dat al
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-14 11:16
Just_Sannee schreef:
Misschien moeten we die 2 zwarte even telefoons geven zodat ze elkaar kunnen bellen om een datum en tijdstip af te spreken
Ik zag ze bellen......Het heeft geholpen bij jou
Keet wacht nog..... Heerlijk weer voor een veulen,ze heeft me lekker wakker gehouden vannacht en toen zij rustig werd kon ik niet meer slapen Nu staat ze in paddock en alles om haar heen ligt....zij waakt....toch wel een stoere doos