Ik ben zo blij dat je haar gehouden hebt en mijn hemel wat is ze ook groot! ze is echt super leuk
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-24 21:49
Ah lief, ik ben ook heel blij dat ze blijft hoor!
Vandaag voor het eerst echt bekapt. De vorige keer was het nog vijlen. Ik heb volgens mij nog nooit een veulen gehad die dat de eerste keer ZO braaf deed!
Leuk, haar paspoort en papieren kwamen vandaag binnen. Nu is ze officieel haar eigen ik. En.. is mijn vierde zelfgefokte Groninger ook officieel een feit
Heel gaaf ook zo alle generaties te zien in het paspoort! Vonia - Fonia - Wainonia - Veronia - Sylfonia!
En als Elonia straks een veulen heeft verdwijnt Vonia natuurlijk en dan staan alle generaties die jij hebt gekend / gehad / hebt er in
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 13:57
Ja dat klopt inderdaad, dat is wel heel leuk! Jammer dat ze, net als vorig jaar, bij Fonia niet KWPN stb - sport hebben gezet en bij Wainonia niet KWPN stb. Maar goed, dat weet ik zelf natuurlijk wel.
Als het een beetje meezit dan kan Veronia volgend jaar preferent worden. Dat staat nog mooier
Ik vind het zelf ook wel mooi, staat chic ofzo.. maar wat een bonk wordt ze . Over een week of 4 wil ik met het afspenen (voor de nacht) gaan beginnen. Ze begint haar mama behoorlijk op te eten.
Mama is even onder het zadel aan het werk en Syl heeft zin in melk. Als blijkt dat zowel oma als zus dat niet kunnen leveren worden we sikkeneurig . Wat een tante..
We zijn ook al aan het kijken wat voor kleurtjes haar later goed staan
Wat een heerlijke tuttebel, een echte merrie. Dat kan nog wel wat worden voor de toekomst
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-24 13:55
Tuttebel is voor het eerst aan de wandel geweest . Nu kan het nog samen met mama, dus dat is wel een fijn begin. Wat is de wereld dan opeens groot en interessant.
Reuzenveulen! Zowel lichamelijk als mentaal. Lijkt wel een beetje een familietrekje te worden als ik de verhalen van Elonia de laatste tijd lees. Wat een fijne gebruikspaarden "maak" je!
Dank je, ik twijfel soms of men er nog wel op zit te wachten maar ach. Ik doe het ook een klein beetje voor mezelf, dan kan ik al haar leuke momenten zo weer opzoeken in mn topic .